30/9/2024
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η εφαρμογή της αρχής
του Corpus Separatum (που δημιουργούσε την πόλη-κράτος των Ιεροσολύμων έξω από
τον ισραηλινό έλεγχο) είχε αξιολογηθεί στα τέλη της δεκαετίας του ’40, ως
απαραίτητη προϋπόθεση για την ίδρυση των δύο κρατών, αλλά ανατράπηκε από τις
ενέργειες και των δύο πλευρών, κυρίως από την εβραϊκή, ακόμη και με τη
δολοφονία του Σουηδού απεσταλμένου του ΟΗΕ (κόμης Folke Bernadotte) ο οποίος
μεταξύ άλλων υποστήριζε το Corpus Separatum. Από την άλλη πλευρά να σταματήσει όλες τις
στρατηγικές και οικονομικές επιθέσεις των εξτρεμιστικών εβραϊκών οργανώσεων
κατά του Ορθόδοξου Πατριαρχείου και της περιουσίας του και το Ορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων να αποζημιωθεί πλήρως, μαζί με τους
άλλους μη εβραϊκούς φορείς-θύματα. Η περίπτωση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων
αντικατοπτρίζει και όλες τις περιπτώσεις (ακόμη μη ορθόδοξων χριστιανών), όπου
η γη και η περιουσία αποσπάστηκαν παράνομα ή δόθηκαν σε εβραϊκές ομάδες ή/και
άτομα, όπως οι εξτρεμιστές της Ateret Kohanim ή σε
ομάδες-βιτρίνες των εξτρεμιστών.
Απαιτείται άμεση
επανενεργοποίηση του Corpus Separatum για
την εξουδετέρωση της μεγάλης πηγής αποσταθεροποίησης και σύγκρουσης στη Μέση
Ανατολή, μίας από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Η τρέχουσα εφιαλτική και απάνθρωπη
κατάσταση γεννήθηκε πριν από έναν αιώνα περίπου, όταν η εβραϊκή πλευρά (και η
παλαιστινιακή πλευρά σε κάποιο βαθμό) δυναμίτισε το αρχικό σχέδιο, φθάνοντας
μέχρι και στην δολοφονία του Σουηδού εκπροσώπου του τότε «νεαρού» ΟΗΕ. Το σχέδιο περιλάμβανε την ταυτόχρονη ίδρυση
και διεθνή αναγνώριση τριών κρατών: Εβραϊκού, Παλαιστινιακού και Πόλης-Κράτους των
Ιεροσολύμων. Η θεμελιώδης αρχή της διεθνούς κοινότητας για το Corpus Separatum ώστε να
δεχθεί την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ αναφέρεται σε μια περιοχή σχεδόν στο
μέγεθος της νήσου Σαμοθράκης (4-5 φορές το μέγεθος του δήμου της Αθήνας), που
θα περιλαμβάνει την Ιερουσαλήμ, Βηθλεέμ και τις γύρω περιοχές, όπου ο ισραηλινός νόμος και η ισραηλινή
κυριαρχία δεν θα ισχύουν, ούτε και παλαιστινιακές. Δεν θα υπήρχε εκεί ισραηλινή ή παλαιστινιακή κυριαρχία.
Σχεδιάστηκε να είναι
μία εκτεταμένη πόλη-κράτος με διεθνές καθεστώς και νόμο, χωρίς τους Ισραηλινούς
να έχουν οποιαδήποτε παρέμβαση, όπως παράνομα
έχουν σήμερα ελέγχοντας πλήρως την πόλη. Όλοι οι κάτοικοι της περιοχής εκείνη την
εποχή θα γίνονταν αυτόματα "πολίτες της πόλης των Ιεροσολύμων", εκτός
αν ήθελαν να έχουν ισραηλινή ή αραβική ιθαγένεια. Αυτό είναι ακριβώς που
υπονομεύθηκε κυρίως από την εβραϊκή πλευρά, αλλά χωρίς την μουσουλμανική-παλαιστινιακή
πλευρά να την υποστηρίζει επίσης. Καθένας τα ήθελε δικά του.
Όταν εφαρμοστεί η αρχή
του Corpus Separatum, το καθεστώς των πολιτών θα πρέπει να εξεταστεί "από
το μηδέν" επειδή η σύνθεση του πληθυσμού στην πόλη-κράτος έχει μεταβληθεί
ριζικά και από τις δύο πλευρές τις τελευταίες δεκαετίες. Η αλλοίωση του
πληθυσμού είναι ένα παράνομο προϊόν εξουσίας και των δύο πλευρών και η αποδοχή
της σύνθεσης του πληθυσμού στην "πόλη-κράτος των Ιεροσολύμων" ισούται
με την αποδοχή της εξουσίας και των δύο πλευρών έναντι της διεθνούς
νομιμότητας. Δηλαδή, ότι είναι πάνω από τους νόμους! Το ίδιο ισχύει και για την κατάργηση του Corpus
Separatum, επειδή η προσωρινή κατάργησή του είναι παρόμοιο προϊόν ισχύος και
των δύο πλευρών.
Το ΑΚΚΕΛ εργάζεται και διεθνώς για να εστιαστούμε στους πυλώνες του Corpus Separatum και της πόλης-κράτους (οι οποίοι δεν καταργήθηκαν ποτέ και εξακολουθούν να ισχύουν), ότι μόνο η αποκατάσταση της αρχικής κατάστασης θα λύσει τα προβλήματα, δηλαδή ότι και τα τρία κράτη (εβραϊκό, παλαιστινιακό και πόλη-κράτος των Ιεροσολύμων) να αναγνωριστούν ως "πακέτο" από τη διεθνή κοινότητα. Φυσικά, οι εβραϊκές και παλαιστινιακές κρατικές δομές θα πρέπει να αλλάξουν εδαφικά με την παράδοση των εδαφών (που δεν πρέπει να έχουν) πίσω στην πόλη-κράτος.
Ως αποζημίωση προς την πόλη-κράτος
των Ιεροσολύμων (για τις δεκαετίες κατοχής της γης του), οι δύο άλλες πλευρές
θα παραχωρήσουν επιπλέον μέρος των συνοριακών περιοχών τους (πλάτους 1+
χιλιόμετρα), έτσι ώστε τα δύο κράτη (εβραϊκό και παλαιστινιακό) να μην
συνορεύουν μεταξύ τους και να επικοινωνούν μόνο μέσω της γης της πόλης-κράτος
των Ιεροσολύμων. Μια τέτοια λύση θα σταματήσει επίσης τις διασυνοριακές συγκρούσεις, αφού
δεν θα έχουν κοινά σύνορα και αυτή η παραχώρηση συνοριακών εδαφών τους θα
αποζημιώσει την πόλη-κράτος των Ιεροσολύμων.
Η μετακίνηση εντός της πόλης-κράτους θα είναι
ελεύθερη για τους Εβραίους, τους Παλαιστίνιους και τους πολίτες άλλων χωρών.
Η λογοκρισία στο
Διαδίκτυο μπορεί επίσης ταυτόχρονα να επιλυθεί. Οι διακομιστές των εταιρειών κοινωνικών
δικτύων, των παρόχων κλπ θα μπορούσαν να εγκατασταθούν στην επικράτεια της
πόλης-κράτους (παρόμοια με άλλες γεωγραφικές περιοχές που αλλάζουν κατάσταση)
μαζί με την δικαστική υποδομή για την επίλυση διαφορών που προκύπτουν από το
περιεχόμενο που δημοσιεύουν οι χρήστες, χωρίς
αυτόματα συστήματα λογοκρισίας υποτιθέμενης
τεχνητής νοημοσύνης, αλλά με ανθρώπινη συμμετοχή, όπως έχει θεσπιστεί
δημοκρατικά για επίλυση διαφορών.
Η διεθνής υπόσταση της πόλης-κράτους θα εγγυηθεί
ότι οι ΗΠΑ, Βρετανία και άλλα δυτικά κλπ καθεστώτα δεν θα έχουν πρόσβαση ή
έλεγχο στους διακομιστές, επομένως η συνέχιση της "κουλτούρας ακύρωσης"
καθώς και οποιαδήποτε λογοκρισία κλπ θα είναι πολύ πιο δύσκολη, αν όχι αδύνατη. Θα πρέπει να χρησιμοποιούν ανοικτές, θεσμοθετημένες δικαστικές διαδικασίες.
Τα προαναφερθέντα είναι
το εστιακό σημείο για την επίλυση των προβλημάτων και τη διατήρηση του παλαιστινιακού
και του εβραϊκού λαού σε ασφάλεια και για το Ορθόδοξο Πατριαρχείο των
Ιεροσολύμων (μαζί με άλλους ιδιοκτήτες γης και ακινήτων) να απελευθερωθούν και
να επιστραφούν σε αυτούς (με αποζημίωση) τα περιουσιακά στοιχεία που εκλάπησαν
από αυτούς. Τα ακραία ισραηλινά, αμερικανικά, αυστραλιανά, καναδικά συμφέροντα εδώ και
δεκαετίες έχουν δυναμιτίσει την ελληνική και άλλη ξένη παρουσία και διοίκηση
στα ιερά εδάφη του Χριστιανισμού και την περιουσία τους. Η διαχείριση του Corpus
Separatum εξαλείφει κάθε ισραηλινό ισχυρισμό για οποιαδήποτε μορφή ελέγχου ή
ιδιοκτησίας, διατηρώντας την ιστορική διαχείριση όπως για αιώνες έγινε αποδεκτή
από όλους.
Προκειμένου να είναι
βιώσιμη, η πόλη-κράτος πρέπει να δημιουργηθεί σε υγιεινές βάσεις και χωρίς
"ειδικές ατζέντες". Το ΑΚΚΕΛ προτείνει το εκλογικό σύστημα της
κυβέρνησης να είναι ένας συνδυασμός άμεσης δημοκρατίας (με την κατάρτιση των
κυβερνητικών αξιωματούχων) και εκπροσώπων (με εκλεγμένους αξιωματούχους) που
περιγράφεται ξεχωριστά και όχι μόνο για την υπόθεση αυτή. Το εκπαιδευτικό σύστημα
(για να υποστηρίξει την ανάδειξη ανθρώπων που μπορούν να ασκήσουν διακυβέρνηση)
θα μπορούσαν επίσης να βασίζονται στην ελληνική κλασική εκπαίδευση μαζί με τα
λατινικά, επειδή είναι οι σωστές πολιτιστικές βάσεις για να διαμορφώσουν τους
πολίτες έτσι ώστε να λειτουργούν στην διακυβέρνηση.
Είναι ζωτικής σημασίας
να αναπτυχθεί πλήρως η αγροτική παραγωγή τροφίμων για την αυτάρκεια της
πόλης-κράτους και φυσικά θα χρειαστεί να οικοδομήσουμε έργα υποδομής όπως
αεροδρόμια, λιμενικά, οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα, ενεργειακούς σταθμούς κλπ.
Η οικονομία θα στηρίζεται σημαντικά στην αγροτική παραγωγή για την παραγωγή
τροφίμων, καθώς και στον τουρισμό, αλλά κυρίως στη λειτουργία υποδομών που
φιλοξενούν δεδομένα σε κοινωνικά δίκτυα και σε εταιρείες φιλοξενίας ιστοσελίδων
υπό το ειδικό στάτους ελευθερίας που προαναφέρθηκε.
Η πόλη-κράτος των Ιεροσολύμων δεν θα έχει
επαγγελματικά σώματα στρατού, αστυνομίας και δικαστικής εξουσίας, αλλά οι ίδιοι
οι πολίτες (και άλλων χωρών) θα εκπαιδεύονται για να εκτελέσουν αυτές τις
λειτουργίες στο πλαίσιο της άμεσης δημοκρατίας, του Corpus Separatum και του εκπαιδευτικού συστήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου