Το Αγροτικό και Κτηνοτροφικό Κόμμα Ελλάδας ΑΚΚΕΛ
Η θεμελιώδης θέση με οποία δημιουργήθηκε και λειτουργεί το κόμμα ΑΚΚΕΛ από τον Μάιο του 2014, είναι ότι η αυτονομία στην πρωτογενή παραγωγή τροφίμων αποτελεί απόλυτη αναγκαιότητα για την επιβίωση του λαού στη χώρα, καθώς και την οικονομική ανάπτυξη και την εθνική ανεξαρτησία. Το ίδιο δέχεται και για την παραγωγή φαρμάκων και ενέργειας για ολοκληρωμένη αυτονομία πηγών.
Η εστίαση του ΑΚΚΕΛ σε αυτόν τον τομέα δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι παραγνωρίζει ή αγνοεί όλα τα άλλα τα θέματα που εμπλέκονται στην διακυβέρνηση μιας χώρας και της Ε.Ε. και σχετίζονται με την κοινωνία της Ελλάδας και της Ευρώπης (με διαφοροποίηση όμως μεταξύ της Ε.Ε. και της «Ευρώπης μας»). Το ΑΚΚΕΛ έχει άλλα δύο σημεία εστίασης και με βάση αυτά και τα προαναφερθέντα περί αυτονομίας, οικοδομεί την πολιτική και κοινωνική δράση του:
(1) Σήμερα ο ψυχροπολεμικός διαχωρισμός «Αριστερά – Δεξιά» δεν υπάρχει και υπάρχει μόνο ο καθεστωτικός χώρος της βαρβαρότητας με την Παγκοσμιοποίηση (Γκλομπαλισμός) που επιτίθεται κατά των εθνικών κοινωνιών και κρατών και από την άλλη πλευρά οι αντικαθεστωτικοί που προστατεύουν τις εθνικές κοινωνίες και κράτη και τον πολιτισμό, που ουσιαστικά είναι ο Ελληνορωμαϊκός Πολιτισμός.
(2) Η Ελλάδα δεν ανήκει σε Δύση, Ανατολή, Βορρά, Νότο και πουθενά αλλού, αλλά είναι Σημείο Αναφοράς της Ανθρωπότητας, όπως άλλωστε πάντοτε ήταν το πνεύμα, αξίες και πολιτισμός του Ελληνισμού. Αυτή την λειτουργία του πανανθρώπινου Σημείου Αναφοράς οι Έλληνες έχουμε αποστολή να ανοικοδομήσουμε για αντιμετώπιση της γκλομπαλιστικής βαρβαρότητας.
Η κοινή αγροτική πολιτική είναι το μοναδικό θεσμοθετημένο «κοινό» σε όλη την Ε.Ε. ενώ ακόμη και το ευρώ ως νόμισμα είναι «κοινό» μόνο σε ένα τμήμα της Ε.Ε. Υπήρχε συζήτηση για τροποποίηση του ονόματος σε Αγροτικό και Κοινωνικό Κόμμα Ελλάδας (με το «ΑΚΚΕΛ» να παραμένει) αλλά οι απαγορεύσεις μετακίνησης και συναθροίσεων δεν επιτρέπουν την διαδικασία. Το «Αγροτικό» περιλαμβάνει και την κτηνοτροφία, αλλά το «Κτηνοτροφικό» εισάχθηκε στο όνομα προς τιμήν των κτηνοτρόφων που έστησαν το κόμμα στην αρχή και τώρα έχει γίνει γνωστή η προσφορά τους.
Το ΑΚΚΕΛ υποστηρίζει συγκεκριμένες θέσεις σε όλα τα κρίσιμα θέματα, τις οποίες επίσης υποστηρίζει μεγάλο μέρος του πληθυσμού, αλλά δίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα στους τομείς που έχει ως εστιακό σημείο. Αφενός μεν θεωρεί αυτούς ως ζωτικής σημασίας σήμερα για την επιβίωση του ελληνικού λαού και προαπαιτούμενο για οποιαδήποτε άλλη πολιτική ενέργεια. Αφετέρου διότι τα μέλη του κόμματος προήλθαν αρχικά από τον χώρο της βασικής παραγωγής τροφίμων και έθεσαν τα θεμέλια της πολιτικής δραστηριοποίησης αρχικά σε αυτόν τον τομέα, γνωρίζοντας την θεμελιώδη σημασία του και την ανάγκη να αντιμετωπιστούν οι καταστροφικές πολιτικές τόσο των κυβερνήσεων στην Ελλάδα όσο και διεφθαρμένων κύκλων μέσα στην Ε.Ε. που οδηγούσαν στην καταστροφή του αγροτικού τομέα προς όφελος άνομων υπερεθνικών συμφερόντων, καρτέλ κλπ.
Το ΑΚΚΕΛ έχει υποβάλλει περίπου 25 Αναφορές κατά κυβερνητικών και άλλων φορέων του ελληνικού κράτους στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για παρανομίες και αδικίες κατά του αγροτικού κόσμου, όπως επίσης και καταγγελίες στην Ευρωπαϊκή και Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά των καρτέλ.
Όταν το 1981 η Ελλάδα έγινε μέλος της ΕΟΚ είχε 117% διατροφική αυτάρκεια, δηλαδή μπορούσε να καλύψει τις διατροφικές ανάγκες του ελληνικού πληθυσμού και να εξάγει το 17% της παραγωγής. Σήμερα μετά από χρόνια παράνομων και αντισυνταγματικών Μνημονίων που επιβλήθηκαν από αντικοινωνικά συμφέροντα κατά της Ελλάδας και μετά από την αγνόηση του αποτελέσματος του Δημοψηφίσματος που καταδίκασε αυτά τα συμφέροντα και τα Μνημόνια, η διατροφική αυτάρκεια έχει ισοπεδωθεί περίπου στο 30%. Ως εκ τούτου, η δράση του κόμματος στοχεύει στην απομάκρυνση κάθε είδους και μορφών εξωτερικών επιρροών στη βασική παραγωγή τροφίμων, προκειμένου να επιτρέψει στην ελληνική κοινωνία να αναπτυχθεί σε ό,τι επιτρέπει η ελληνική γη και υδάτινοι πόροι και ιδιαίτερα να δώσει προσοχή στη σύνδεση της παραγωγής τροφίμων με το ιστορικό υπόβαθρο του Ελληνισμού για να παράγουμε τα είδη τροφίμων από την Αρχαιότητα έως την εποχή μας. Αυτή η πτυχή τονίζει και την πολιτισμική ποιότητα της παραγωγής τροφίμων στη γη που παράγονταν για χιλιάδες χρόνια. Η Ελλάδα είναι σε μία γεωγραφική περιοχή (η μοναδική μαζί με την Κίνα) όπου αφ’ ενός ομιλείται η ίδια γλώσσα για χιλιάδες χρόνια και αφ’ ετέρου η ίδια γη παράγει τα ίδια τρόφιμα για τους ανθρώπους που δημιούργησαν και διατηρούν τον Ελληνικό Πολιτισμό για χιλιάδες χρόνια. Συνεπώς, η Βασική Παραγωγή τροφίμων στην γη της Ελλάδας έχει για εμάς επιπλέον βαθύτατη πολιτισμική αξία και ουσιαστικά αποτελεί συνέχεια μίας πτυχής του Ελληνικού Πολιτισμού.
Επιπλέον, αν δεν χρησιμοποιήσουμε τη γη και τους υδάτινους πόρους μας για να παράγουμε το μέγιστο ποσό τροφίμων για τους ανθρώπους μας και πρέπει να εισάγουμε το μεγαλύτερο μέρος τους, τότε δεν μπορούμε να περιμένουμε μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και θα πρέπει να αμφισβητήσουμε τα επίπεδα ανεξαρτησίας μας, που καθίστανται μειωμένα λόγω εξωτερικών επιρροών. Το ΑΚΚΕΛ είναι ενάντια στην παραγωγή και διάθεση γενετικών τροποποιημένων (μεταλλαγμένων) τροφίμων και άλλων ουσιών, που αντικαθιστούν ακόμη και συμβατικούς και ιστορικούς τύπους τροφίμων στη χώρα και σε όλο τον κόσμο και μάλιστα με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιφέρουν έλεγχο των τροφίμων και να χρησιμοποιούν τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα ως εργαλείο πολιτικού και κάθε άλλου είδους ελέγχου. Παράλληλα, αυτή η γενετική μετάλλαξή τους καταστρέφει και την ιστορική συνέχεια πολιτιστικών στοιχείων του Ελληνικού Πολιτισμού (όπως προαναφέραμε) και τα αντικαθιστά με προϊόντα-ιδιοκτησίες ολοκληρωτικών πολυεθνικών εταιριών, που συμμετέχουν στην ισοπέδωση των εθνικών κοινωνιών με τον Γκλομπαλισμό. Μία ανάλογη καταστροφή στον πολιτιστικό τομέα γίνεται και με την προσπάθεια χρηματοδότησης κτηνοτρόφων να σφάξουν αρνιά, κατσίκια και άλλα ζώα, που εκτρέφονται στο ελληνικό έδαφος για πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και να τα πουλήσουν ως κρέας, έτσι ώστε να εξαφανιστεί κάθε είδος παραδοσιακού ζώου και ουσιαστικά να καταστρέψουν την ιστορική συνέχεια. Η αλιεία δεν έχει ξεφύγει επίσης, δεδομένου ότι εδώ και αρκετό καιρό έχουν χρηματοδοτηθεί αλιείς στην Ελλάδα, έτσι ώστε να καταστρέψουν εντελώς, χωρίς δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης, τα αλιευτικά σκάφη τους και να μην έχουν την δυνατότητα αλίευσης των ψαριών που ζούσαν ανέκαθεν από τα ελληνικά ύδατα.
Ήδη η Ελλάδα δεν έχει εθνική κυριαρχία, όπως έχει αναφερθεί και δημοσίως πολλές φορές κυρίως το 2018, όταν η κυβέρνηση Τσίπρα πανηγύριζε λέγοντας ότι τον Αύγουστο του 2018 με την δική της διακυβέρνηση η Ελλάδα θα αποκτήσει πάλι πίσω την εθνική της κυριαρχία. Δηλαδή παραδεχόταν ότι δεν έχουμε εθνική κυριαρχία τουλάχιστον δεν θα είχαμε μέχρι τον Αύγουστο του 2018. Οι πολιτικοί αντίπαλοι της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αμφισβητούσαν ότι θα αποκτήσουμε πάλι πίσω την εθνική μας κυριαρχία τον Αύγουστο του 2018. Δηλαδή δεν υπάρχει καμία διαφωνία ότι η Ελλάδα δεν έχει εθνική κυριαρχία από την εποχή τουλάχιστον των Μνημονίων και η μόνη διαφωνία είναι αν και πότε θα την αποκτήσει πάλι δηλαδή πότε θα γίνει ανεξάρτητο και κυρίαρχο κράτος. Για να δούμε την ψυχρή πραγματικότητα χωρίς να προσπαθούμε να την χρωματίσουμε όμορφα με κομματικά χρώματα των καθεστωτικών πολιτικών κομμάτων, η γεωγραφική περιοχή που είναι γνωστή ως Ελλάδα δεν συνιστά γεωγραφική περιοχή ανεξάρτητης και κυρίαρχης χώρας που είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΝΑΤΟ κλπ, αλλά αποτελεί κατεχόμενη περιοχή, όπως ήταν στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο με την γερμανική Κατοχή, με τη διαφορά ότι τώρα είμαστε πολυ-κατεχόμενοι από άνομα συμφέροντα που επικρατούν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και του ΝΑΤΟ. Αυτή η διαπίστωση δεν έχει αναφορά και σχέση με την ρητορική του ΚΚΕ αλλά δημοσιοποίηση της εμπειρίας και αίσθησης πολλών ετών από την συμπεριφορά των κρατών που υποτίθεται ότι είναι στρατιωτικοί σύμμαχοί μας στο ΝΑΤΟ και πολιτικοί σύμμαχοι στην Ε.Ε.
Από τις αρχές της δεκαετίας, με την κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου, η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή συμφερόντων που εκφράζονται και εξυπηρετούνται ακόμη και από κάποιες κυβερνήσεις χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ. Η ψευδής δικαιολογία που έχει δοθεί για αυτήν την πρωτοφανή κατοχή μιας χώρας μέλους της Ε.Ε., του ΝΑΤΟ, του Συμβουλίου της Ευρώπης, του ΟΗΕ και άλλων διεθνών οργανισμών είναι ότι οι Έλληνες ήμασταν ανεύθυνοι και αλήτες μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ότι δεν δουλεύαμε καθόλου και ζούσαμε με χρήματα που δανειζόταν η Ελλάδα και ότι ξοδεύαμε χωρίς όριο χρήματα τα οποία μας έδινε η Ευρωπαϊκή Ένωση και η ΕΟΚ παλαιότερα. Αυτό εκτός του ότι είναι απολύτως ψευδές και ρατσιστικό, είναι επίσης και μία προκλητική δικαιολογία για να καλύψει το τι πραγματικά έγινε εναντίον της ελληνικής κοινωνίας, δηλαδή ένας συνδυασμός ενεργειών από αλλοίωση στατιστικών για να κατασκευαστεί υπερβολικό έλλειμμα και ξεκάθαρη εκβιαστική πίεση με επίθεση σε βουλευτές και κυβερνήσεις μέχρι και αξιοποίηση όλου του δικτύου διαφθοράς και διεφθαρμένων αξιωματούχων που είχε στηθεί στην Ελλάδα μετά από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο ακόμη και με πρώην συνεργάτες των Ναζί που διατηρήθηκαν από τις δυνάμεις των ΗΠΑ για τον «πόλεμο κατά του κομμουνισμού».
Συνεπώς, μία από τις βασικότερες λειτουργίες που έχουμε να επιτελέσουμε μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι και η ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας. Δυτικές δομές όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ έχουν αποτύχει στην παροχή των ωφελειών που υποτίθεται ότι θα προσέφεραν στην Ελλάδα όταν η Ελλάδα στο παρελθόν έδωσε στοιχεία εθνικής κυριαρχίας σε αυτά τα πολιτικά και στρατιωτικά όργανα έτσι ώστε να δεχθεί ωφέλειες για τους πολίτες τόσο στον τομέα της ασφάλειας όσο και στον τομέα της οικονομίας, διαφάνειας, εμπορίου, κλπ. Το γεγονός ότι οι δυτικοί «εταίροι» (τόσο μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και στο ΝΑΤΟ) γνώριζαν ότι έχει αφαιρεθεί η εθνική κυριαρχία από την Ελλάδα όταν τα παράνομα συμφέροντα που λειτουργούν μέσα στα κράτη τους έδεσαν την Ελλάδα υπό το καθεστώς της Κατοχής των Μνημονίων, καθορίζει και την βασική λειτουργία που πρέπει να έχουμε μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αυτή είναι η προσπάθεια καθαρισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης από αυτά τα διεφθαρμένα συμφέροντα που προκάλεσαν όλη αυτήν την καταστροφή εναντίον του ελληνικού λαού. Μερικά παραδείγματα ακραίων ενεργειών ειδικά κατά του αγροτικού τομέα, που προώθησαν αυτά τα διεφθαρμένα συμφέροντα μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μαζί με τους συνεργούς τους στην Ελλάδα (που εξασθενούν την αυτάρκεια-ανεξαρτησία της χώρας), είναι η χρηματοδότηση αλιέων για να καταστρέψουν ολοκληρωτικά τα αλιευτικά σκάφη τους, η προσπάθεια χρηματοδότησης κτηνοτρόφων για να σκοτώσουν τα πρόβατα και άλλα ζώα τους και να τα πουλήσουν ως κρέας, η χρησιμοποίηση των τραπεζών ως όπλο κατάσχεσης επιδοτήσεων και άλλων εσόδων των αγροτών, η εξοντωτική φορολόγηση των αγροτών και των κτηνοτρόφων, η παράλογη αύξηση της τιμής των πρώτων υλών και καυσίμων για τους γεωργούς, τους κτηνοτρόφους κλπ.
Η προστασία από τέτοιες καταστάσεις ήταν ένας από τους θεμελιώδεις λόγους που η Ελλάδα έγινε μέλος στην ΕΟΚ και στο ΝΑΤΟ και σε όλες τις άλλες δυτικές δομές, πολιτικές και στρατιωτικές: Να προστατεύουν όλοι τον έναν και ο ένας να προστατέψει όλους, αν και όταν χρειαστεί. Αυτές οι δυτικές δομές όχι μόνο απέτυχαν να δώσουν αυτά τα ανταλλάγματα ασφάλειας και προστασίας στην Ελλάδα για τα στοιχεία εθνικής κυριαρχίας που κατέθεσε η Ελλάδα (όπως και κάθε άλλο κράτος-μέλος) υπό τον έλεγχό τους, αλλά έγιναν οι ίδιες σαν τον αντίπαλο-εχθρό από τον οποίο υποτίθεται ότι θα προστάτευαν την ελληνική κοινωνία.
Το ΑΚΚΕΛ είναι φιλοευρωπαϊκό κόμμα και αυτό ταυτόχρονα τού δίνει τον χαρακτήρα του αντι-ΕυρωΕνωσιακού κόμματος, διότι από μόνος του ο φιλο-Ευρωπαϊσμός περιλαμβάνει την αντίθεση στην σημερινή Ευρωπαϊκή Ένωση και στην ανένδοτη μάχη για καθαρισμό της από τη διαφθορά που έχει φτάσει και στα ανώτερα επίπεδα διακυβέρνησης και στοχεύει να κατασκευάσει μία ανελεύθερη και αντιδημοκρατική ομοσπονδία, εξαφανίζοντας τις εθνικές κοινωνίες. Δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζουμε ότι φεύγοντας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αυτή η Ευρωπαϊκή Ένωση όπως είναι σήμερα και κινείται προς τον ολοκληρωτισμό του φεντεραλισμού, θα μπορούσε να βελτιωθεί και να καθαριστεί από τη διαφθορά που την έχει μολύνει. Αντίθετα, η διαφθορά θα υποτάξει πιο γρήγορα τους λαούς άλλων χωρών που αντιστέκονται και συνεπώς θα βοηθούσαμε περισσότερο τη διαφθορά παρά τους λαούς αν φεύγαμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σήμερα γνήσιος και καθαρός φιλο-ευρωπαϊσμός (με την κοινωνική και ανθρωποκεντρική έννοια του Ελληνορωμαϊκού Πολιτισμού) είναι η μάχη κατά της σημερινής μορφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και αυτή η μάχη δίνεται μέσα στην Ε.Ε., μόνο αν υπάρξουν ανυπέρβλητα εμπόδια μπορούμε να μιλούμε για αποχώρηση όπως έκανε η Βρετανία. Οι συνειδητοί υποστηρικτές της Ε.Ε., με την σημερινή μορφή και λειτουργία της, ίσως να μην είναι μόνο αντι-Ευρωπαίοι αλλά εχθροί της ελευθερίας και εθνικής κυριαρχίας των κρατών-μελών.
Το Κοινοβούλιο στην Ελλάδα έχει κόμματα που εκπροσωπούν μόνο το 50% περίπου των πολιτών (+/- 5%). Το υπόλοιπο περίπου 50% αποτελείται από όσους απείχαν της ψηφοφορίας, το λευκό και άκυρο και όσους ψήφισαν κόμματα τα οποία δεν μπήκαν στο Κοινοβούλιο. Αν αυτό συνδυαστεί με το γεγονός ότι τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και στο ΝΑΤΟ όσο και σε όλο τον κόσμο γνωρίζουν όλοι ότι η Ελλάδα δεν έχει εθνική κυριαρχία, τότε γίνεται ξεκάθαρο σε όλους ότι στην Ελλάδα όχι μόνο έχει αφαιρεθεί η δημοκρατία και οι πολίτες δεν ελέγχουν πια τη χώρα τους, αλλά και από νομική πλευρά καθιστά άκυρη και ανυπόστατη την οποιαδήποτε ενέργεια (ξεπουλήματα κλπ) των κυβερνήσεων που έχουν τοποθετηθεί στην Ελλάδα κυρίως μετά από την εποχή των Μνημονίων από την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου και μετά. Δηλαδή στη χώρα από την οποία γεννήθηκε η Δημοκρατία, η διαφθορά που έχει πλήξει τόσο την Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και άλλες δυτικές δομές, έχει αφαιρέσει τη Δημοκρατία και στην καλύτερη περίπτωση η Ελλάδα διοικείται μέσω ενός ολιγαρχικού συστήματος όπου το κυβερνών κόμμα σήμερα τυπικά εκπροσωπεί λιγότερο από το μισό του 50%.
Όλα αυτά είναι στοιχεία που δείχνουν ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση και γενικότερα οι δυτικές δομές πάσχουν σοβαρά από έλλειψη Δημοκρατίας, διότι αν δεν ίσχυε αυτό, δεν θα επέτρεπαν ποτέ να συμβεί αυτή η κατάσταση στην Ελλάδα. Η προστασία από τέτοιες καταστάσεις ήταν ένας από τους θεμελιώδεις λόγους που η Ελλάδα έγινε μέλος στην ΕΟΚ και στο ΝΑΤΟ και σε όλες τις άλλες (πολιτικές και στρατιωτικές) δυτικές δομές. Δεν λάβαμε αυτό που αποτελεί τον λόγο ύπαρξης αυτών των δομών.
Το ΑΚΚΕΛ έχει δράσει καταλυτικά δυναμικά και αποτελεσματικά για την συνεργασία της Ελλάδας με την Ρωσία και έχει καταδικάσει στον ύψιστο βαθμό τις κυρώσεις εναντίον της Ρωσίας, η οποία με βάση την αρχή της αμοιβαιότητας επέβαλε εμπάργκο στα αγροτικά προϊόντα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το ΑΚΚΕΛ υποστηρίζει ότι είναι απαράδεκτο και ανεπίτρεπτο, αν όχι παράνομο, συμφέροντα στις Ηνωμένες Πολιτείες να χρησιμοποιούν την Ευρώπη ως εργαλείο και όπλο εναντίον της Ρωσίας και αυτό πρέπει να σταματήσει αμέσως. Η δράση του ΑΚΚΕΛ στο Ευρωκοινοβούλιο (με σχετική Αναφορά) αποσκοπεί στην διακοπή των κυρώσεων και να εξασφαλίσει ότι η Ρωσία θα άρει το εμπάργκο στα αγροτικά προϊόντα, ενώ θα εργαστεί εντατικά και για την ενίσχυση των σχέσεων της Ρωσίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση με όρους ισότητας και αμοιβαίας ωφέλειας.
Το ΑΚΚΕΛ τονίζει ότι η διαφθορά μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και στις Ηνωμένες Πολιτείες και τα συμφέροντα που στηρίζουν αυτήν τη διαφθορά και επωφελούνται από αυτήν, έχουν στοχοποιήσει τη Ρωσία για να τη θέσουν κι αυτήν υπό τον έλεγχό τους. Αυτή η στοχοποίηση προκαλεί σε κάποιο βαθμό αντιδράσεις από την πλευρά της Ρωσίας οι οποίες δεν θα υπήρχαν αν οι σχέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης μαζί της βρισκόταν σε επίπεδο ισοτιμίας και αμοιβαίας ωφέλειας.
Το ίδιο ισχύει και για την Κίνα, Ιράν και άλλες χώρες. Για να μειωθεί ή για να εξαλειφθεί αυτό το οποίο στην Δύση παρουσιάζεται ως «επιθετικότητα» κλπ, θα πρέπει εμείς να καθαρίσουμε την περιοχή μας από αυτά τα συμφέροντα τα οποία προκαλούν εχθρότητα με αυτές και άλλες χώρες. Αυτά τα συμφέροντα διαφθοράς έχουν στοχοποιήσει και τον αγροτικό κόσμο στην Ελλάδα, έχουν στοχοποιήσει και την Ελλάδα ως κοινωνία. Συνεπώς αυτά είναι ο θεμελιώδης εχθρός και μόνο αφού εξουδετερώσουμε αυτά τα συμφέροντα διαφθοράς μέσα στο Ευρωπαϊκό μας Σπίτι θα μπορούμε να καθορίσουμε τις σχέσεις μας με τη Ρωσία και με τις άλλες χώρες, διότι τότε οι λαοί της Ευρώπης θα μπορούν από μόνοι τους και χωρίς να χρησιμοποιούνται από τρίτους να καθορίσουν αυτές οι σχέσεις.
Τονίζουμε επίσης ότι η εχθρότητα που έχει καλλιεργηθεί από συμφέροντα διαφθοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε κάποιο βαθμό και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εναντίον της Ρωσίας (και άλλων χωρών) έχει στοχοποιήσει ακόμη και τις βασικές λειτουργίες της Ελεύθερης Οικονομίας και του ελεύθερου ανταγωνισμού με αποτέλεσμα, στην Ελλάδα τουλάχιστον, να έχει επιβληθεί ουσιαστική απαγόρευση εμπορικών ακόμη και πολιτιστικών σχέσεων με την Ρωσία. Η Ελλάδα και όλη η Ευρωπαϊκή Ένωση αντιμετωπίζει έναν σοβιετικού τύπου, πρωτοφανή κρατικό παρεμβατισμόσε όλους τους τομείς, ιδίως στην οικονομία, διότι αυτός ο κρατικός παρεμβατισμός γίνεται κυρίως από ένα ξένο κράτος, τις Ηνωμένες Πολιτείες, με τον αγροτικό κόσμο να είναι το πρώτο θύμα.
Σε αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή της ανάγκης να καθαρίσουμε την Ευρώπη από διεφθαρμένα συμφέροντα που δημιουργούν προβλήματα στις σχέσεις μας τόσο με τη Ρωσία όσο και με άλλες χώρες, μερικές χώρες της Ε.Ε. θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το αποικιοκρατικό παρελθόν τους. Σημαντικό μέρος του πλούτου και αντικειμένων που υπάρχουν στην επικράτειά τους προέρχονται από άλλες χώρες τις οποίες τους προηγούμενους αιώνες είχαν καταλάβει και εκμεταλλεύονταν πολιτικά αλλά και οικονομικά. Μάλιστα η αστάθεια και οι εσωτερικές συγκρούσεις που υπάρχουν ακόμη και σήμερα σε μεγάλο βαθμό οφείλονται σε υπολείμματα εξουσίας που είχαν αφήσει κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες όταν υποχρεώνονταν να αποχωρήσουν από αυτές τις περιοχές. Η Αφρική και η Μέση Ανατολή είναι δύο τέτοια παραδείγματα, αλλά και στην Ελλάδα δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι τόσο η Βρετανία και η Γερμανία και σε μικρότερο ποσοστό η Γαλλία κλπ, έχουν στο έδαφός τους κλεμμένα ελληνικά αρχαία αντικείμενα ανυπολόγιστης αξίας ως αποτέλεσμα κοινών ποινικών ενεργειών κλοπής από άτομα τα οποία ακόμη και σήμερα αυτές οι χώρες δεν έχουν καταδικάσει. Η Ολλανδία είναι άλλη περίπτωση με την δημιουργία του νοτιοαφρικανικού καθεστώτος του Απαρτχάιντ. Συνεπώς ένας σημαντικός παράγοντας στις σχέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης με χώρες της Αφρικής της Μέσης Ανατολής κλπ θα πρέπει να στηρίζεται στην αναγνώριση της ευθύνης που έχουν κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την αποικιοκρατία και στην έμπρακτη διόρθωση των παλαιότερων ενεργειών τους.
Στον καθαρά πολιτικό τομέα, το ΑΚΚΕΛ δεν αναγνωρίζει τη διαίρεση «Αριστερά και Δεξιά». Δεν μπορούμε να μιλάμε, ούτε να αξιολογούμε ούτε να εξετάζουμε πολιτικές, κοινωνικές και άλλες εξελίξεις και γεγονότα κάτω από το αριστερό-δεξιό πρίσμα. Αυτό μπορεί να συνέβαινε για λίγες δεκαετίες κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, αλλά αυτή τη στιγμή είναι ένα εργαλείο για τον διαχωρισμό της κοινωνίας και για να θέσουν τους πολίτες να πολεμούν ο ένας τον άλλον και όχι εναντίον εκείνων που δημιουργούν τα προβλήματα εναντίον τους, κλέβοντας την ελευθερία τους, την λαϊκή κυριαρχία και την εξουσία που κατέχουν. Το ΑΚΚΕΛ είναι ενωτικό κόμμα και όχι διχαστικό.
Αυτός
ο τεχνητός διαχωρισμός σε Αριστερά και Δεξιά αποτελεί και το μέσον διχασμού, το
οποίο χρησιμοποιεί το κατεστημένο του Γκλομπαλισμού για να κολλήσει ταμπέλες σε
όλους τους πολίτες που αντιστέκονται στο δηλητήριο του Γκλομπαλισμού και της
κατάλυσης της Δημοκρατίας και της ελευθερίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να τους
χαρακτηρίζει ακροδεξιούς μέχρι και ναζιστές. Αυτό το καθεστώς δηλαδή που
έχει αναβιώσει το Ναζισμό στην Ευρώπη και τον επεκτείνει σε όλο τον κόσμο, έχει
την υποκρισία να κατηγορεί άλλους ως ακροδεξιούς ναζιστές τη στιγμή που ο ίδιος
ο Ναζισμός (ως εθνικοσοσιαλισμός) δεν έχει καμία σχέση με την παλιά Δεξιά, όπως
ήταν ο παλιός διαχωρισμός «Αριστερά-Δεξιά», αλλά είναι εξτρεμιστικά
ακροαριστερός χώρος διότι γερμανοποιεί το αριστερό-σοσιαλιστικό πρότυπο του
διεθνισμού το οποίο είναι ο πρόδρομος του σημερινού Γκλομπαλισμού και Φεντεραλισμού.
Τώρα, όπως και τότε και οι δύο κατέστρεφαν τα εθνικά κράτη και τις εθνικές
κοινωνίες και το μόνο που έχει αλλάξει είναι ότι εκπορεύονται σήμερα από τη
Δύση ενώ τότε εκπορεύονταν από τον «αριστερό» - κομμουνιστικό κόσμο. Δεν
μπορούμε πια να ανεχόμαστε την κακοποίηση των λέξεων και των εννοιών κυρίως
όταν αυτή η κακοποίηση γίνεται συνειδητά για παραπλάνηση των πολιτών και για να
ρίξει διχόνοια μεταξύ τους.
Η παράνομη μετανάστευση (ή σωστότερα ο Στρατηγικός Εκτοπισμός Πληθυσμών) είναι ζήτημα που το ΑΚΚΕΛ το αξιολογεί ότι είναι στην πραγματικότητα το ίδιο είδος εκτοπισμού πληθυσμών που οι Ναζί ή οι Σοβιετικοί ή οι Οθωμανοί έχουν κάνει στο παρελθόν. Ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν, συμβαίνει και τώρα. Τώρα όμως προσπαθούν να αλλάξουν τη σύνθεση του πληθυσμού σε ορισμένες περιοχές και στην περίπτωσή μας είναι στην πραγματικότητα αντικατάσταση του πληθυσμού. Οι εκτοπισμένοι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για να βοηθήσουν τις χώρες από τις οποίες προήλθαν και πιέζονται να συγκρουστούν με τους ντόπιους στις χώρες που εκτοπίζονται, ενώ ανάμεσά τους διοχετεύονται και τζιχαντιστές. Επομένως, δεν πρόκειται για μετανάστευση ή για υπόθεση αιτούντων άσυλο, αλλά είναι ένα ζήτημα της επανάληψης του εκτοπισμού πληθυσμών για τη διαχείριση πληθυσμών όπως έχουν κάνει στο παρελθόν οι Σοβιετικοί, οι Ναζί, οι Οθωμανοί και άλλοι σε συνδυασμό με επέκταση του τζιχαντισμού.
Σήμερα αυτό το ζήτημα δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με πολιτικούς όρους και με υποτιθέμενο διάλογο με τις χώρες όπως η Τουρκία από τις οποίες διέρχονται αυτοί οι εκτοπισμένοι πληθυσμοί. Πρέπει να αντιμετωπίζεται αποκλειστικά και μόνο στα πλαίσια της δίωξης του οργανωμένου εγκλήματος με την δίωξη των διακινητών σε οποιεσδήποτε χώρες και αν βρίσκονται. Αυτή η δίωξη θα πρέπει να γίνεται με παραδειγματικό τρόπο ώστε να κάνει ασύμφορη τη συμμετοχή σε αυτά τα δίκτυα διακίνησης και να περιλαμβάνει την αφαίρεση ιθαγένειας, κατάσχεση κάθε περιουσιακού στοιχείου, ενώ προτείνουμε να εξεταστεί ακόμη και η εφαρμογή της ρωμαϊκής ποινής για Καταδίκη Μνήμης (Damnatio Memoriae) με διαγραφή του ονόματος των ενόχων από κάθε έγγραφο και αποθηκευτικό μέσο και την αντικατάστασή τους με τον αριθμό μητρώου των καταδικασθέντων σε τέτοια ποινή. Μόνο ο φόβος για τις ποινές μπορεί να σταματήσει τη συμμετοχή σε τέτοια δίκτυα εκτοπισμού πληθυσμών που αναβιώνουν μερικές από τις περισσότερο μαύρες σελίδες των προηγούμενων αιώνων. Η απαγόρευση λειτουργίας ΜΚΟ έχει επίσης θεμελιώδη και στρατηγική σημασία.
Οι εκτοπισμένοι πληθυσμοί θα πρέπει να μεταφερθούν πίσω στις χώρες από όπου προήλθαν (αφού οι τζιχαντιστές εντοπιστούν και φυλακιστούν) και στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα που θα παραμένουν στην Ελλάδα, θα ήταν δυνατόν να τους παρέχονται ενημέρωση και εκπαίδευση σχετικά με το ποιοι τους χρησιμοποιούν και πώς, ενώ θα μπορούσαν να διδαχθούν βασικές γνώσεις γλώσσας, όπως η εκμάθηση ελληνικών και λατινικών, ώστε τουλάχιστον αυτούς τους ανθρώπους που το καθεστώς της παγκοσμιοποίησης χρησιμοποιούσε για να αλλοιώσει τις κοινωνίες μας, εμείς να τους αντιμετωπίσουμε με ανθρώπινους όρους και να τους επιτρέψουμε να επιστρέψουν αξιοπρεπώς στις πατρίδες τους, αφού πρώτα τους ενημερώσουμε για αυτούς που τους χρησιμοποιούσαν και να στρέψουμε τους εκτοπισμένους εναντίον των παγκοσμιοποιητών που τους εκτόπισαν.
Το ΑΚΚΕΛ έχει προτείνει μέχρι και συνδυασμένη πολυεθνική στρατιωτική επιχείρηση για την αφαίρεση του τουρκικού ελέγχου από τις χερσαίες σε παραθαλάσσιες περιοχές της Τουρκίας από όπου εξορμούν διακινητές λαθρομεταναστών με τις ευλογίες του τουρκικού καθεστώτος. Οι δυνάμεις του στρατηγού Χαφτάρ στην Λιβύη μετά από λίγες ημέρες δημοσιοποίησαν αυτή τη δυνατότητα αποτυπωμένη σε χάρτη ειδικά για το χερσαίο τμήμα στον Έβρο και στα σύνορα της Τουρκίας με την Βουλγαρία.
Σε αυτό το πλαίσιο της αντικατάστασης πληθυσμού εκτελείται και μία φαινομενικά διαφορετική πρακτική που υποστηρίζεται φανατικά ακόμη και από αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αυτή είναι η επιβολή διαρκών πληγμάτων σε πολύτεκνους, που έχουν από τρία και περισσότερα παιδιά. Κατά την περίοδο των μνημονίων αυτοί έχουν δεχθεί εξαιρετικές μειώσεις στο εισόδημα και στις διευκολύνσεις που είχαν παλαιότερα, ενώ το ίδιο έχει γίνει και σε αναπήρους και γενικότερα άτομα με ειδικές ανάγκες. Μόνο οι Ναζί είχαν κάνει τέτοιο αντίστοιχο κακό στα άτομα με ειδικές ανάγκες γεγονός που δείχνει και υπογραμμίζει ότι το ναζιστικό πνεύμα και η αντιμετώπιση αυτών των κοινωνικών ομάδων έχει επιβιώσει από τη ναζιστική Γερμανία και έχει πλήξει ακόμη και σήμερα τα ανώτερα επίπεδα διακυβέρνησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως έχει αποκαλυφθεί με την πράξη και την δράση της Τρόικας στην Ελλάδα. Το ΑΚΚΕΛ είναι απόλυτα αντίθετο με αυτή την αντιμετώπιση των πολυτέκνων και των ατόμων με ειδικές ανάγκες και υποστηρίζει την αναίρεση και να εξουδετέρωση κάθε ίχνους τέτοιας πολιτικής και την καταδίκη στη συνείδηση των λαών της Ευρωπαϊκής Ένωσης όλων όσων εφαρμόζουν και έχουν προωθήσει τέτοιες ενέργειες και νοοτροπίες.
Η βασική θέση πολλών όσον αφορά την Ευρωπαϊκή Ένωση και το νόμισμα του ευρώ είναι ότι πρέπει να γίνουν πολύ μεγάλες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η διακυβέρνηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, να ενθαρρυνθεί πολύ περισσότερη συμμετοχή του λαού και να καταργηθεί η εξουσία από αυτούς που είναι γνωστοί ως «ελίτ» και οδηγούν σήμερα την Ευρωπαϊκή Ένωση προς την κατεύθυνση της μετατροπής της Ευρώπης σε ομοσπονδιακή δικτατορία.
Το πλαστό δίλημμα «ευρώ ή δραχμή» (και γενικά ευρώ ή το εκάστοτε εθνικό νόμισμα) δεν είναι προβληματισμός που δημιουργήθηκε με φυσικό τρόπο στην βάση των πολιτών. Είναι στρατηγική κίνηση των γκλομπαλιστών που το δημιούργησαν για την δημιουργία φόβου και αβεβαιότητας. Διοχετεύθηκε στην πολιτική σκηνή από την Μέρκελ, τον Σώυμπλε και τον Σαρκοζί για εκβιασμό των Ελλήνων. Η υγιής προσέγγιση είναι η αποκατάσταση των εθνικών νομισμάτων και χρήση τους μαζί με το ευρώ: Τα εθνικά νομίσματα των κρατών της Ευρωζώνης (όσα κράτη θέλουν να τα επανεισάγουν) να υπάρχουν ταυτόχρονα με το ευρώ και με τα άλλα εθνικά νομίσματα σε καθαρό, ελεύθερο ανταγωνισμό στις νομισματικές αγορές και με αντίκρισμα σε χρυσό για να έχουν σταθερότητα. Ο Κανόνας του Χρυσού είναι απολύτως απαραίτητος.
Αυτή η προσέγγιση διορθώνει ριζικά το πρόβλημα του ευρώ, διότι πηγαίνει πριν από το «νομισματικό πραξικόπημα» που επέβαλε την αντικατάσταση των εθνικών νομισμάτων. Η αρχική πρόθεση και κατεύθυνση ήταν η συνύπαρξη με τα εθνικά νομίσματα και την χρησιμοποίηση του ευρώ βασικά ως αποθεματικό νόμισμα το οποίο μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί εντός της ευρωζώνης ως κοινό αποδεκτό νόμισμα, μεταξύ άλλων για να βοηθήσει στην «δίκαιη διανομή του πλούτου εντός της Ευρωζώνης». Επιπλέον, το 1 ευρώ θα υπήρχε ως χαρτονόμισμα (όπως το δολάριο και η λίρα) και όχι ως μεταλλικό νόμισμα. Αυτά είπαν στους Έλληνες για να δεχθούμε το ευρώ και όταν τα εθνικά νομίσματα αποφασίστηκε να αντικατασταθούν και οι άνθρωποι είδαν ότι δεν θα υπάρξει χαρτονόμισμα του 1 Ευρώ, η στάση των Ελλήνων έγινε πιο αρνητική, φοβήθηκαν ότι οι τιμές θα ανέβαιναν (όπως και έγινε) και θα διακυβεύονταν σημαντικά τμήματα της κυριαρχίας μας.
Το Ευρώ, υπό την αλλοιωμένη μορφή του, στην πραγματικότητα επιβλήθηκε στους Έλληνες και παρόλο που πολλές λεπτομέρειες δεν είναι γνωστές σε πολλούς σήμερα, όταν ενημερώνονται οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν την πρώιμη μορφή από την οποία ξεκίνησε το ευρώ και όχι τη σημερινή ολοκληρωτική μορφή. Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα είναι κλειδωμένοι από φόβο στο τεχνητό «δίλημμα» της Δραχμής έναντι του Ευρώ και φοβούνται από μόνοι τους να φέρουν στην επιφάνεια όλα αυτά. Η ενημέρωση για την πολύ εύκολη και απλή λύση του προβλήματος, όπως περιγράψαμε, θα αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών στην λύση και θα αναιρέσει το «νομισματικό πραξικόπημα» που κατέστησε το ευρώ ως γερμανικό νόμισμα κυριαρχίας στην Ευρώπη.
Η εφαρμογή ηλεκτρονικής διακυβέρνησης με τη χρησιμοποίηση ηλεκτρονικών επικοινωνιών και διεκπεραίωσης ενεργειών και διαδικασιών ώστε να μην χρειάζεται η φυσική παρουσία του πολίτη στη δημόσια Υπηρεσία είναι απαραίτητη και προφανώς την υποστηρίζουμε, αλλά μόνο με την προϋπόθεση αυτή να μην αντικαθιστά την συμβατική διαδικασία που γινόταν μέχρι τώρα, διότι οι ηλεκτρονικές διαδικασίες έχουν χρησιμοποιηθεί αφενός μεν για την παραβίαση του απορρήτου και την παρακολούθηση της ιδιωτικής ζωής των πολιτών και αφετέρου διότι χρειάζεται πάντα μία εναλλακτική λύση ή ασφαλιστική δικλείδα σε περίπτωση που ηλεκτρονικές διαδικασίες δεχθούν ηλεκτρονική επίθεση ή ακόμη χρησιμοποιηθούν εις βάρος των πολιτών με οποιονδήποτε τρόπο. Η ισότιμη χρησιμοποίηση μετρητών με την χρήση του πλαστικού και ηλεκτρονικού χρήματος είναι μία τέτοια περίπτωση. Με πρόσχημα την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, στην Ελλάδα η χρήση μετρητών στις συναλλαγές έχει πρακτικά χαρακτηριστεί παράνομη διότι οι συναλλαγές με μετρητά δεν μπορούν να αναγνωριστούν για την εξασφάλιση του αφορολόγητου ποσού ανάλογα με το εισόδημα. Με αυτό τον τρόπο, όμως, η διαφθορά που κυριαρχεί στην ελληνική πολιτική ζωή, στον τραπεζικό τομέα, στην δημόσια διοίκηση κλπ θα μπορεί παράνομα να έχει πλήρη έλεγχο στη ζωή κάθε πολίτη.
Ειδικά για τον τραπεζικό τομέα, που έχει γίνει το φανατικότερο εργαλείο καταστροφής του Αγροτικού κόσμου στην Ελλάδα αλλά και των οικογενειών και άλλων επαγγελματιών, το ΑΚΚΕΛ έχει ταχθεί υπέρ της κάθαρσης του τραπεζικού τομέα από την αντικοινωνική διαφθορά, η οποία τον τρέπει σε εργαλείο καταδυνάστευσης στον πολιτών, ακόμη και αν χρειαστεί προσωρινή εθνικοποίηση των Τραπεζών. Θα κινηθεί και για την εσωτερική ισορροπία των εργασιακών σχέσεων και για διαμόρφωση κλίματος ώστε οι τραπεζικοί υπάλληλοι να λειτουργούν ως υπηρέτες του ελληνικού λαού και των επαγγελματιών και όχι ως πραιτοριανοί διαφόρων παράνομων συμφερόντων που σήμερα εξυπηρετούν οι Τράπεζες στην πλειοψηφία τους.
Οφείλουμε να
τονίσουμε ότι η διαρκώς ενισχυόμενη προώθηση των ηλεκτρονικών τραπεζικών
συναλλαγών, που καθιστούν τη χρήση μετρητού χρήματος ουσιαστικά παράνομη ή μη
αποδεκτή, αποτελεί εργαλείο ελέγχου των πολιτών σε προσωπικό επίπεδο, ατομικά
και ονομαστικά του καθενός πολίτη, σε
απόλυτη αναλογία με αυτό που γινόταν στην Ανατολική Γερμανία από το καθεστώς
της Υπηρεσίας Ασφαλείας Στάζι, όπου είχε πετύχει κατασκοπεία και χαφιεδισμό
εναντίον κάθε πολίτη ατομικά και προσωπικά. Τότε το είχε πετύχει με
στρατιές από πράκτορες και καταδότες μέσα στην κοινωνία της Ανατολικής
Γερμανίας, ενώ σήμερα η Τραπεζική Στάζι το πετυχαίνει υπόγεια και περισσότερο
σιωπηλά μέσω της τεχνολογίας διατραπεζικών συναλλαγών.
Η εστίαση και προσήλωση στην πρωτογενή παραγωγή τροφίμων είναι ένα από τα παραδείγματα της ανάγκης που έχει διαπιστωθεί από τους Έλληνες κατά τη διάρκεια της κρίσης των Μνημονίων και της Κατοχής της χώρας από τα συμφέροντα της διαφθοράς. Η επιστροφή στα θεμελιώδη, στα βασικά, πέρα από τις αλλοιώσεις που έχει επιφέρει το καθεστώς διαφθοράς που επικράτησε και επικρατεί στις δυτικές χώρες και έχει καταλάβει την ηγεσία και εξουσία στην Ελλάδα, είναι μία αίσθηση την οποία έχουν όλοι οι Έλληνες οι οποίοι έστω και σιωπηλά δεν υποκύπτουν στον φασισμό των Μνημονίων και στον ολοκληρωτισμό που έχει επιφέρει και συγκρίνεται μόνο με την γερμανική ναζιστική Κατοχή την δεκαετία του '40. Η εξάλειψη όλων των αντιδημοκρατικών, ανήθικων και παράνομων επιδράσεων στην πολιτική ζωή της Ελλάδας είναι ένα άλλο παράδειγμα για την αναγκαιότητα που αισθάνονται οι Έλληνες για επιστροφή στα βασικά και θεμελιώδη καθαρά στοιχεία διακυβέρνησης.
Όπως με την Πρωτογενή Παραγωγή αποκαθιστούμε την ισορροπία και ομαλότητα στα θεμελιώδη της διατροφής και την παραγωγής τροφίμων, ομοίως με την Άμεση Δημοκρατία κάνουμε το ίδιο στην διακυβέρνηση της χώρας και στην διατήρηση της εξουσίας των πολιτών ώστε να ελέγχεται από τους πολίτες και όχι από την «ελίτ» όπως αυτοχαρακτηρίζονται οι ολιγαρχικές αντιδημοκρατικές δυνάμεις και συμφέροντα. Η Άμεση Δημοκρατία δεν είναι απλώς ένα καινούργιο και φανταχτερό πολιτικό εργαλείο, αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος διακυβέρνησης ο οποίος στηρίζεται στην εξουσία που έχει κάθε πολίτης και δεν παραδίδει την εξουσία στην αυτοχαρακτηριζόμενη Ελίτ των κυβερνώντων όπως επικράτησε σε μεγάλο βαθμό στην ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μας οδηγεί στον ολοκληρωτισμό του φεντεραλισμού και της παγκοσμιοποίησης, του Γκλομπαλισμού. Το σημαντικότερο είναι ότι για να μπορεί να εφαρμοστεί η Άμεση Δημοκρατία χρειάζεται αναμόρφωση και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε η μόρφωση που παρέχεται στους πολίτες, να τους καθιστά ικανούς να ασκήσουν λειτουργία Άμεσης Δημοκρατίας και να απελευθερωθούν από τη σημερινή κατάσταση του φόβου και της ακινησίας που παραλύουν τη λειτουργία τους ως ενεργοί πολίτες.
Η απελευθέρωση του Τύπου και των δημοσιογράφων από την επίδραση της διεφθαρμένης εξουσίας που έχει επικρατήσει σε μεγάλο βαθμό στον πολιτικό και επιχειρηματικό χώρο, είναι πρωταρχικής σημασίας λειτουργία για το ΑΚΚΕΛ, το οποίο εκφράζει πλήρως τον ελληνικό λαό σε αυτό το σημείο. Είναι αδύνατο να υπάρξει αποκατάσταση της Δημοκρατίας και της εξουσίας των πολιτών στην χώρα και στην διακυβέρνηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ώστε να έχουμε μία Ευρώπη ελεύθερη και Δημοκρατική και όχι ολιγαρχική (στην καλύτερη περίπτωση) όπως είναι σήμερα, όταν ο Τύπος μετατρέπεται σε Μέσον υποτιθέμενης «Ενημέρωσης» αλλά ουσιαστικά Επηρεασμού των πολιτών για να υποκύψουν στην θέληση και στην πολιτική των αντιδημοκρατικών και αντικοινωνικών κύκλων που αυτοχαρακτηρίζονται ως Ελίτ στην διακυβέρνηση. Δεν έχει νόημα να έχουμε οποιαδήποτε διεκδίκηση σε οποιονδήποτε τομέα, οποιοδήποτε κόμμα και αν είμαστε και οποιουσδήποτε δηλωμένους στόχους έχουμε, όταν οι δημοσιογράφοι λειτουργούν σε περιβάλλον ελέγχου και εκφοβισμού με διάφορους τρόπους και δεν έχουν την υποστήριξη για απελευθέρωση τους από αυτούς τους διεφθαρμένους κύκλους σε μεγάλο μέρος της Δύσης ώστε να λειτουργήσουν προς όφελος των πολιτών και του κοινωνικού συνόλου. Πρώτα πρέπει να απελευθερωθεί ο Τύπος και οι δημοσιογράφοι.
Το ΑΚΚΕΛ βλέπει ως προοπτική να συντονιστεί με την Διεθνή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (IFJ) που έχει την έδρα της στις Βρυξέλλες, για την καταπολέμηση κάθε εχθρικής και αρνητικής επίδρασης που έχει υπάρξει μέχρι τώρα εναντίον του Tύπου και του δημοσιογραφικού λειτουργήματος. Αυτά θα περιλαμβάνουν (αλλά δεν θα εξαντλούνται μόνο σε αυτά) από την προστασία της ασφάλειας των δημοσιογραφικών επικοινωνιών μέχρι και την θεσμική θωράκιση των δημοσιογράφων ώστε να εξαλειφθούν οι οποιεσδήποτε εχθρικές ενέργειες εναντίον τους, οποιασδήποτε μορφής και οποιασδήποτε έντασης και αν είναι. Μόνο όταν οι δημοσιογράφοι αποκτήσουν κοινωνική κάλυψη και προστασία και ταυτόχρονα δημιουργηθεί μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι στους πολίτες, θα μπορούμε να έχουμε μία ισορροπία που θα εγγυάται την αξιοπιστία των δημοσιογράφων και του Τύπου για να φύγουμε από την απαράδεκτη σημερινή κατάσταση όπου η δημοσιογραφία ουσιαστικά εξυπηρετεί την αντιδημοκρατική και αντικοινωνική δράση των μαύρων συμφερόντων του Γκλομπαλισμού, ο οποίος χρησιμοποιεί δημοσιογράφους εναντίον όσων αντιστεκόμαστε στην καταστροφή, την ισοπέδωση των εθνικών κοινωνιών μας, για να μην παραδοθούν στον έλεγχο του ολοκληρωτισμού που προσπαθεί να κυριαρχήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε όλο τον κόσμο.
Άρρηκτα συνδεδεμένη με την προστασία των δημοσιογράφων θα είναι και η προστασία των whistleblowers, που αποκαλύπτουν παρανομίες και παραβιάσεις στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα υπάρχει ταυτόχρονη προστασία του δημοσιογράφου και της πηγής του.
Το ΑΚΚΕΛ πρότεινε στο Υπουργείο Εσωτερικών να δοθεί τιμητική πολιτογράφηση Έλληνα πολίτη στον Julian Assange διότι με τις αποκαλύψεις που έκανε στο WikiLeaks, αφενός προσέφερε εξαιρετικές υπηρεσίες στον ελληνικό λαό για να γνωρίσει πολλά από τα παρασκήνια ενεργειών που έγιναν εναντίον του και αφορούν από την διαπλοκή των δυνάμεων της Τρόικας σχετικά με τα Μνημόνια μέχρι και την αντίθεση από το βαθύ κράτος των ΗΠΑ κατά του μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου όταν αυτός κινούνταν για την υποστήριξη των εθνικών δικαίων της Ελλάδας. Επιπλέον οι αποκαλύψεις του Julian Assange αποκάλυψε εγκλήματα και με αυτό τον τρόπο υπηρέτησε τις αξίες του Ελληνισμού. Η συγκεκριμένη πρόταση έγινε σε συνέχεια της πρότασης που υπέβαλε το συνεργαζόμενο με το ΑΚΚΕΛ Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας στο Υπουργείο Εσωτερικών κατά την προηγούμενη κυβέρνηση, έτσι ώστε να υπάρχει συνέχεια αν και το ΑΚΚΕΛ δεν έλαβε καμία απάντηση ακόμη από τον Υπουργό κ. Θεοδωρικάκο.
Σας παρακαλώ κάντε κάτι επιπλέον γιατί μετά από το εξώδικο άρχισαν την εφαρμογή του υποχρεωτικού εμβολιασμό δεν σέβονται τίποτα
ΑπάντησηΔιαγραφή