Σελίδες

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

ΑΡΘΡΟ - Δεν πρόκειται περί μετανάστευσης αλλά περί εποικισμού. Μηταράκης και Βούλτεψη πρέπει να δικαστούν για εσχάτη προδοσία

 

Δεν πρόκειται περί μετανάστευσης αλλά περί εποικισμού. Μηταράκης και Βούλτεψη πρέπει να δικαστούν για εσχάτη προδοσία

 

Βάκης Τσιομπανίδης,

Πρόεδρος ΑΚΚΕΛ

https://www.pronews.gr/opinion-makers/963599_den-prokeitai-peri-metanasteysis-alla-peri-epoikismoy-mitarakis-voyltepsi

Ξεκάθαρα πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με μεταναστευτικό ζήτημα, με δυστυχείς πρόσφυγες, οι πρόσφυγες αποτελούν ελάχιστο ποσοστό ανάμεσα στους τεχνηέντως εισβολείς.

Βλέποντας αρχικά όλοι αυτοί που εισρέουν στην χώρα μας είναι οικονομικοί μετανάστες και όχι πρόσφυγες πολέμου, οι περισσότεροι προέρχονται από χώρες όπως η Σομαλία, το Πακιστάν ακόμη και το μακρινό Μαρόκο. Ως χώρα καμία διεθνή συνθήκη δεν μας επιβάλει να παρέχουμε οποιαδήποτε φιλοξενία σε μη πρόσφυγες.

Για τους πρόσφυγες πολέμου δηλαδή από την Συρία ή τους Κούρδους συμφωνώ πως είναι άδικο και απάνθρωπο να τους στοιβάζουμε σε δομές, χωρίς υποδομές, μαζί με εγκληματίες, πολλές φορές και εχθρούς αφού πολλοί από αυτούς είχαν πολεμήσει στην Συρία στο πλευρό του Ερντογάν. Οι πραγματικοί πρόσφυγες, που είναι μονοψήφιο ποσοστό, θα έπρεπε να απολαμβάνουν της καλύτερης φιλοξενίας στην χώρα μας αν και βάσει του διεθνούς δικαίου και πάλι δεν είμαστε η πρώτη ασφαλής χώρα εισόδου και δεν έχουμε νομική υποχρέωση.

Στην χώρα μας όμως τα τελευταία χρόνια όλες οι κυβερνήσεις (πιστεύω με οικονομικά ανταλλάγματα) λειτουργούν ως τραφικάνοι και διακινητές μεταναστών, την ώρα που οι κυβερνήσεις πολλών Ευρωπαϊκών κρατών κλείνουν ερμητικά τα σύνορα τους σε κάθε προερχόμενο μετανάστη από τρίτες χώρες. Γιατί για παράδειγμα η γειτονική μας Βουλγαρία που έχει τα ίδια κοινά σύνορα με την Ελλάδα στον Έβρο, γιατί οι Βούλγαροι δεν αντιμετωπίζουν το ίδιο σοβαρό πρόβλημα με την Ελλάδα ; Γιατί παρότι τα σύνορα Ελλάδας Βουλγαρίας είναι τσιμεντένιες πυραμίδες οι μετανάστες δεν περνάνε προς την Βουλγαρία και το 95% περνάει από την Ελλάδα ; Απλά γιατί η δική μας κυβέρνηση είναι κυβέρνηση πρόθυμων και αυτό που καταλαβαίνουμε όλοι μας είναι πως κάποιοι κερδίζουν μαζί με τις ΜΚΟ τεράστια ποσά από την μπίζνα του μεταναστευτικού.

Είναι όμως θέμα μεταναστευτικού ; Όχι είναι ξεκάθαρα επικοισμός και μάλιστα βίαιος. Το δόγμα Οζάλ «δε χρειάζεται να κάνουμε πόλεμο με τους Έλληνες, αρκεί να τους στείλουμε μερικά εκατομμύρια από εδώ μεριά», βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, όπως αποδείχτηκε και από τις μυστικές εκθέσεις που βγήκαν στη δημοσιότητα, ύστερα από τις αποκαλυπτικές δηλώσεις του πρώην Πρωθυπουργού Γιλμάζ για δολιοφθορές σε βάρος της χώρας μας.

Το τραγικό είναι ότι, με την έλευση του άτεγκτου Μνημονίου και την ερημοποίηση της αγοράς εργασίας, πολλά νέα παιδιά, αλλά και νοικοκύρηδες Έλληνες φεύγουν από τη χώρα σε αναζήτηση μιας καλύτερης μοίρας στον ήλιο. Αλλά και η φτωχοποίηση των Ελλήνων με ευθύνη των κυβερνήσεων και εντολές από ξένα κέντρα εξουσίας, φέρνουν υπογεννητικότητα, ο πληθυσμός των Ελλήνων μειώνεται και έτσι, η χώρα μουσουλμανοποιείται με μαθηματική βεβαιότητα.

Οι κύριοι στόχοι της Τουρκίας για την υιοθέτηση αυτής της πολιτικής εποικισμού στον Έβρο φαίνεται να είναι: η αλλαγή του δημογραφικού χαρακτήρα και η αλλοίωση της πληθυσμιακής ισορροπίας στον Έβρο και στα νησιά μεταξύ των Μουσουλμάνων και Ελλήνων της νήσου, ώστε να δικαιολογήσει τις απαιτήσεις της Τουρκικής πλευράς σχετικά με την εδαφική και συνταγματική πτυχή των Ελληνοτουρκικών διαφόρων.

Ο εποικισμός που συντελείται σε περίοδο ειρήνης και ειδικά σε μια ευαίσθητη εθνικά περιοχή όπως ο Έβρος, όπου βρίσκονται τα μοναδικά χερσαία σύνορα της χώρας, αλλά και με την Άγκυρα να εγείρει αξιώσεις στην Θράκη λόγω μουσουλμανικής μειονότητας και αλλοιώνει τη δημογραφική σύνθεση του πληθυσμού μιας χώρας. Αυτό συμβαίνει δυστυχώς σήμερα με την πατρίδα μας. Συντελείται με ταχύτατους ρυθμούς ένας εποικισμός στην Ελλάδα και κανένας από τους έχοντες την ευθύνη της εξουσίας και τα κόμματα δεν φαίνεται να σκοτίζεται. Προφανώς θεωρούν ότι θα λύσουν το πρόβλημα οι χιλιάδες λαθρομετανάστες -κατά την ορολογία που καθιέρωσαν με το ομόφωνο πόρισμα της Βουλής των Ελλήνων τον Φεβρουάριο του 1993 όλα τα τότε πολιτικά κόμματα (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, ΚΚΕ)- που εισέρχονται καθημερινώς στην Ελλάδα.

Η Συνθήκη της Λωζάννης (με την ανταλλαγή πληθυσμών) καθορίζει ως τόπους διαβίωσης των μουσουλμανικών κοινοτήτων τους Νομούς Ροδόπης και Ξάνθης, εκτός του Έβρου, πλην των 4.500 περίπου αθίγγανων που διαβίωναν γύρω από την Αλεξανδρούπολη. Η επέκταση της δομής στο Φυλάκιο Ορεστιάδας χωρίς να έχει υπάρξει χωροταξικός σχεδιασμός και μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την κατασκευή της επίμαχης δομής, χωρίς καμία λογική αφού θέτει σε κίνδυνο την εθνική ασφάλεια της Ελλάδας, είναι σαφέστατα παράνομη και καταπατά βάναυσα την Ελληνική αλλά και την διεθνή νομοθεσία.

Στη βάση του άρθρου 8 του καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (Rome Statute) αυτός ο εποικισμός όχι μόνο καταδικάζεται, αλλά θεωρείται και σαφώς έγκλημα πολέμου, το οποίο επισύρει κατηγορίες και επιβολή ποινών σε όλους τους υπευθύνους, ακόμη και της εσχάτης προδοσίας. Εδώ μιλούμε κυρίως για πρόσωπα και αξιωματούχους και συγκεκριμένα για τον υπουργό μετανάστευσης και την υφυπουργό του.

Εκτός αυτού ο ΟΗΕ έχει προβλέψει ότι το 2060 η πλειοψηφία του πληθυσμού στην Ελλάδα θα είναι μουσουλμανική, άρα σαφέστατα δεν έχουμε να κάνουμε με μεταναστευτικό αλλά με το έγκλημα του εποικισμού της χώρας μας.

Η πολιτική του εποικισμού αντίκειται στο διεθνές δίκαιο. Το Άρθρο 49 (6) της 4ης Συνθήκης της Γενεύης του 1949. Το Σχόλιο επί του Άρθρου 49 (6) διευκρινίζει ότι η πρόνοια αυτή στοχεύει στην απαγόρευση της δημογραφικής χειραγώγησης από κάποιο κράτος που είτε μεταφέρει ενεργά τον πληθυσμό στα εδάφη όμορων κρατών, είτε τους επιτρέπει να εγκατασταθούν εκεί εθελοντικά.

Όταν σε ένα χωριό όπως το Φυλάκιο του Έβρου των 100 κατοίκων, φτιάχνεις δομή 1500 ανθρώπων, που από την εμπειρία ξέρουμε ότι οι 1500 σίγουρα θα γίνουν 20.000 όπως στην Μυτιλήνη, την Χίο, την Σάμο και αλλού, είναι παράβαση δημοσίου συμφέροντος και η παραβίαση αρχής δικαιολογημένης εμπιστοσύνης και θα επιφέρει ουσιαστική αλλοίωση του πληθυσμού, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια μελέτη ή επιστημονική ανάλυση για τις κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές και άλλες συνέπειες που θα επέλθουν από την εγκατάσταση της κοινωνίας των 1500 αλλοδαπών ατόμων για αρχή και μετά μπορεί να γίνουν 20.000.

Όπως και να έχει ο Μηταράκης και η κυβέρνηση Μητσοτάκη λειτουργούν αντεθνικά, προδοτικά και με δόλο, θεωρώ ότι όλο αυτό εάν δεν είναι προϊόν οικονομικών ωφελειών, είναι σίγουρα εντολή της γκλομπαλιστών της παγκοσμιοποίησης τύπου Μπίλντερμπεργκ  που υπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια η οικογένεια Μητσοτάκη. Δεν το είχε κρύψει ποτέ άλλωστε «θα πολεμήσω τον Νατιβισμό» μάς είχε πει. «Νατιβισμός είναι η προσέγγιση που υποστηρίζει ότι τα κράτη θα έπρεπε να κατοικούνται αποκλειστικά από μέλη της αυτόχθονης ομάδας («του έθνους») και ότι τα μη αυτόχθονα στοιχεία (πρόσωπα και ιδέες) απειλούν θεμελιωδώς την ομοιογένεια του έθνους-κράτους» (Cas Mudde).

 

Οι κύριοι στόχοι της Τουρκίας για την υιοθέτηση αυτής της πολιτικής εποικισμού στον Έβρο φαίνεται να είναι οι ακόλουθοι:

  1. Η αλλαγή του δημογραφικού χαρακτήρα και
  2. Η αλλοίωση της πληθυσμιακής ισορροπίας στον Έβρο και στα νησιά μεταξύ των Μουσουλμάνων και Ελλήνων της νήσου, ώστε να δικαιολογήσει τις απαιτήσεις της τουρκικής πλευράς σχετικά με την εδαφική και συνταγματική πτυχή των Ελληνοτουρκικών διαφόρων.

 

Στη Συμβουλευτική Γνωμοδότησή του στην υπόθεση Wall της 9ης Ιουλίου 2004, το Διεθνές Δικαστήριο απεφάνθη ότι το Άρθρο 49 (6) απαγορεύει όχι μόνο τις βίαιες μεταφορές «αλλά και οποιαδήποτε μέτρα λαμβάνονται από μια κατοχική Δύναμη για την οργάνωση ή ενθάρρυνση μεταφορών τμημάτων του ιδίου του πληθυσμού της στην κατεχόμενη περιοχή» (παράγραφος 120). Η παραβίαση του 'Αρθρου 49 αποτελεί σοβαρή αθέτηση των Συνθηκών της Γενεύης και επιφέρει ποινικές κυρώσεις (Άρθρα 146, 147). Θεωρείται έγκλημα ο εποικισμός που συντελείται σε περίοδο ειρήνης, ο οποίος αλλοιώνει τη δημογραφική σύνθεση του πληθυσμού μιας χώρας.

 

Υπάρχει για να δούμε και το παράδειγμα της Ισπανίας όταν η Μαδρίτη επαναπροώθησε λαθρομετανάστες από το Μαρόκο, που είχαν καταφύγει απέναντι, σε ισπανικό έδαφος. Οι Μαροκινοί κατέφυγαν στο Διεθνές Δικαστήριο, το οποίο δικαίωσε την Ισπανία για την ενέργειά της. «Οι Ισπανοί συνοριοφύλακες δεν βρίσκονται στην Ισπανία» τονίζει. «Βρίσκονται στο Μαρόκο, καθώς από εκεί μπορεί να ελεγχθεί η κατάσταση. Το ίδιο πρέπει να κάνουν και οι ελληνικές Αρχές και η Frontex. Η Frontex δεν έχει καμία δουλειά στη Σάμο. Θα έπρεπε να βρίσκεται στη Σμύρνη και στα τουρκικά παράλια ελέγχοντας τους διακινητές, που έχουν μεταφέρει τη μισή Σομαλία στην Ελλάδα. Τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα».

 

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Απάντηση Τσιομπανίδη στη Σοφία Βούλτεψη περί ακροδεξιών και ποινικών αδικημάτων στο συλλαλητήριο της Ορεστιάδας κατά του ΚΥΤ Φυλακίου

 10/2/2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

            Ο Πρόεδρος του ΑΚΚΕΛ, Βάκης Τσιομπανίδης, δημοσιοποιεί την ακόλουθη απάντηση για δηλώσεις που έκανε η βουλευτής της ΝΔ, Σοφία Βούλτεψη σχετικά με το συλλαλητήριο στην Ορεστιάδα κατά του ΚΥΤ Φυλακίου:

«Ας πει κάποιος στην κυρία Βούλτεψη ότι στα συλλαλητήρια υπάρχουν διοργανωτές οι οποίοι σύμφωνα με το νέο νόμο είναι και υπεύθυνοι για την περιφρούρηση του συλλαλητηρίου. Στο συλλαλητήριο στην πλατεία της Ορεστιάδας αλλά και στο Φυλάκιο η γνωστοποίηση στην αστυνομία έγινε από εμένα και τον Βασίλη Πεντιφράφκα. Αν όπως λέει διαπράξαμε ποινικό αδίκημα για τα συνθήματα που ακούστηκαν κατά του Μηταράκη ας έρθει να μας συλλάβει. Όσο για τα περί ακροδεξιών, ας τα πει στον Βορίδη, τον Άδωνι, τον Πλεύρη και στη μισή ΝΔ. Αυτά όχι σε εμάς».

Το ΑΚΚΕΛ καταδικάζει την τρομοκρατική επίθεση κατά των γραφείων των εφημερίδων Δημοκρατία, Εστία και Espresso

 10/2/2021

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

            Το ΑΚΚΕΛ εκφράζει τον αποτροπιασμό του και καταδικάζει την τρομοκρατική επίθεση με εκρηκτικό μηχανισμό στα γραφεία του Ομίλου που εκδίδει τις εφημερίδες Δημοκρατία, Εστία και Espresso.

            Το ΑΚΚΕΛ εκτιμά ότι η αλήτικη επίθεση αποτελεί εκδικητική ενέργεια για τις αποκαλύψεις των εφημερίδων που εκθέτουν και κλονίζουν τον διακομματικά παρακρατικό χώρο γύρω από τον κ. Μητσοτάκη και των ανθελληνικών συμφερόντων του.

            Εκφράζουμε την υποστήριξή μας στους εργαζομένους δημοσιογράφους, διοικητικούς και τεχνικούς.

Απαντητική επιστολή από την Πρόεδρο της Κομισιόν Ursula von der Leyen στο ΑΚΚΕΛ σχετικά με τα «διαβατήρια εμβολιασμού»

 9/2/2021 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

            Οι προκλητικές ενέργειες του πρωθυπουργού Μητσοτάκη να επιβάλει ουσιαστικό διαβατήριο εμβολιασμού για πρόσβαση στις συγκοινωνίες, δημόσια θεάματα κλπ ξεσήκωσε τεράστιες δικαιολογημένες αντιδράσεις και από το ΑΚΚΕΛ εν μέρει αντιμετωπίστηκε με επιστολή στην Πρόεδρο Ursula von der Leyen της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (https://akkelparty.blogspot.com/2021/01/akkel-party-letter-to-european.html), όπου καταδικαζόταν η δράση Μητσοτάκη και το ΑΚΚΕΛ ζητούσε να μην υιοθετηθούν τέτοιες αντιδημοκρατικές προσεγγίσεις.

            Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής απάντησε στον Πρόεδρο του ΑΚΚΕΛ και στην επιστολή της τονίζει ότι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο έχει αποφασίσει να υπάρχει μόνο «τυποποιημένη και διαλειτουργική μορφή απόδειξης εμβολιασμού για ιατρικούς σκοπούς». Τα πλάγια γράμματα ήταν έτσι στην πρωτότυπη επιστολή στα Αγγλικά. Δηλαδή, μόνο για ενημέρωση του ιατρικού φακέλου και του γιατρού του πολίτη για να γνωρίζει το ιστορικό. Όχι ως προϋπόθεση για στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα όπως της ελευθερίας μετακίνησης, συναθροίσεων, κλπ.

            Το ΑΚΚΕΛ ανέλαβε την πρωτοβουλία για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση (με την επιστολή στην Κομισιόν) και δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα για να αποκαλύψει τον φασισμό και χουντισμό του παρακρατικού χώρου γύρω από τον Μητσοτάκη.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Η μετάφραση της απαντητικής επιστολής της Προέδρου της Κομισιόν

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Θέμα: Απάντηση στην επιστολή σας για την επιστολή του Πρωθυπουργού Μητσοτάκη

 

Αγαπητέ κ. Τσιομπανίδη,

 

Εξ ονόματος της Προέδρου von der Leyen, θα ήθελα να σάς ευχαριστήσω για την επιστολή σας της 14ης Ιανουαρίου 2021, στην οποίο συμβουλεύετε κατά της επιβολής διαβατηρίων εμβολιασμού σε Ευρωπαίους πολίτες. Αναγνωρίζω την υψηλή ευαισθησία αυτού του θέματος, το οποίο συζητείται δημοσίως επί του παρόντος.

Ελπίζουμε όλοι ειλικρινά ότι η τρέχουσα κρίση στον τομέα της δημόσιας υγείας, που είναι χωρίς προηγούμενο, θα τελειώσει το συντομότερο δυνατό. Η στρατηγική της ΕΕ για τα COVID-19 εμβόλια1 επέτρεψε στην Επιτροπή και στα κράτη μέλη να δημιουργήσουν ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο υποσχόμενων υποψήφιων εμβολίων και ο εμβολιασμός έχει πλέον ξεκινήσει σε χώρες. Αυτό θα βοηθήσει στην ανακούφιση των επιπτώσεων της συνεχιζόμενης πανδημίας, ακόμη και αν όχι αμέσως.

Ενώ η Επιτροπή υποστηρίζει τα κράτη μέλη στη διατήρηση ή την επίτευξη υψηλών ποσοστών κάλυψης εμβολιασμού για λόγους δημόσιας υγείας, ο εμβολιασμός αποτελεί ευθύνη των κρατών μελών και όλες οι σχετικές αποφάσεις στον τομέα πρέπει να γίνουν από αυτά. Όσον αφορά την πιστοποίηση του εμβολιασμού COVID-19, η Επιτροπή αναγνωρίζει την ανάγκη μιας τέτοιας πιστοποίησης στο πλαίσιο της εφαρμογής του εμβολιασμού2.

Η Επιτροπή γνωρίζει ότι, στο πλαίσιο των προσπαθειών εμβολιασμού τους, αρκετά κράτη μέλη εκδίδουν ήδη πιστοποιητικά εμβολιασμού ή ετοιμάζονται να το πράξουν στο μέλλον. Διενεργήσαμε μια έρευνα για τις αρχές δημόσιας υγείας σχετικά με τα πιστοποιητικά εμβολιασμού τον Ιανουάριο του 2021, και τα αποτελέσματα της έρευνας το επιβεβαιώνουν αυτό. Πολλά κράτη μέλη διαθέτουν επίσης νομοθεσία που καλύπτει την έκδοση των πιστοποιητικών. Επιπλέον, ορισμένα κράτη μέλη σχεδιάζουν να εκδώσουν πιστοποιητικά εμβολιασμού σε ψηφιακή μορφή.

Στη σύνοδό του στις 21 Ιανουαρίου 2021, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο τόνισε τη σημασία της εργασίας σε μια τυποποιημένη και διαλειτουργική μορφή απόδειξης εμβολιασμού για ιατρικούς σκοπούς. Στην ίδια συνεδρίαση, το Συμβούλιο ανέφερε ότι οι ηγέτες θα αποφασίσουν σε

----------------------------------------

1    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1597339415327&uri=CELEX%3A52020DC0245 

2    https: //ec.europa.eu/health/sites/health/files/preparedness_response/docs/covid-19_stayingsafe_communication_en.pdf

Ευρωπαϊκή Επιτροπή / Europese Commissie, 1049 Bruxelles / Brussels, BELGIQUE / BELGIË - Τηλ. +32 22991111 Γραφείο: B232 08/109 - Τηλ. απευθείας γραμμή +32 229-5.03.93 - Φαξ +32 229-5.73.32

 

------------------------------------

 

μεταγενέστερο στάδιο σε ποιες συνθήκες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν πιστοποιητικά εμβολιασμού. Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας στο γεγονός ότι τα συμπεράσματα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου δεν αναφέρουν τη χρήση πιστοποιητικών εμβολιασμού ως υποχρεωτικό έγγραφο για τους ευρωπαίους πολίτες.

Πολλά ηθικά, πολιτικά και επιστημονικά ερωτήματα που σχετίζονται με τη χρήση πιστοποιητικών εμβολιασμού παραμένουν ανοιχτά. Στις 15 Ιανουαρίου, ο ΠΟΥ εξέδωσε δήλωση3, η οποία συνέστησε: «Προς το παρόν, μην εισάγετε απαιτήσεις απόδειξης εμβολιασμού ή ανοσίας για διεθνή ταξίδια ως προϋπόθεση εισόδου, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν κρίσιμα άγνωστα στοιχεία σχετικά με την αποτελεσματικότητα του εμβολιασμού στη μείωση της μετάδοσης και περιορισμένη διαθεσιμότητα εμβολίων. Η απόδειξη του εμβολιασμού δεν πρέπει να απαλλάσσει τους διεθνείς ταξιδιώτες από τη συμμόρφωση με άλλα μέτρα μείωσης του ταξιδιωτικού κινδύνου.» Επιπλέον, ο ΠΟΥ προτείνει να «εφαρμοστούν προσεγγίσεις συντονισμένες, χρονικά-περιορισμένες, βασισμένες στον κίνδυνο και βασισμένες σε αποδείξεις, για μέτρα υγείας σε σχέση με τη διεθνή κυκλοφορία σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΟΥ και τις διατάξεις του IHR»

Καθώς εμφανίζονται περισσότερα επιστημονικά στοιχεία σχεδόν κάθε μέρα, πρέπει να παρακολουθούμε στενά τις ενημερωμένες συστάσεις της ΠΟΥ, του ECDC, των αρχών δημόσιας υγείας και άλλων οργανισμών.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά για την επιστολή σας και τις πληροφορίες που παρείχατε.

 

Με εκτίμηση,

(ηλεκτρονική υπογραφή)

Ιωάννα-Μαρία Γκλιγκόρ

Επικεφαλής μονάδας

 

----------------------------------------

3 Δήλωση σχετικά με την έκτη συνεδρίαση της Διεθνούς Επιτροπής Υγείας (2005) σχετικά με την πανδημία της νόσου των κορωνών (COVID-19)

 

Υπογράφηκε ηλεκτρονικά στις 08/02/2021 08:50 (UTC + 01) σύμφωνα με το άρθρο 11 της απόφασης C (2020) 4482 της Επιτροπής

 



 

 

 

ΑΚΚΕΛ: Διακρατική αφαίρεση του τουρκικού ελέγχου στα σύνορα με την Ελλάδα-Βουλγαρία-Κύπρο για την εξουδετέρωση των παράνομων δικτύων μετανάστευσης

30/9/2024 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Αυτή είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αποτελεσματική λύση κατά της παράνομης μετανάστευσης (ή καλύτερα: κατά της στρατηγικής μετατό...

Δημοφιλείς αναρτήσεις