Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Τι θα γίνει επιτέλους με την τεράστια αδικία των ιστορικών δικαιωμάτων;

Τι θα γίνει επιτέλους με την τεράστια αδικία των ιστορικών δικαιωμάτων;



Γράφει η Μαρία Κουφή *

Μετά από ένα χρόνο διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας,  έναν χρόνο με υπουργό αγροτικής ανάπτυξης τον κ. Μάκη Βορίδη και εν όψει την αναθεώρησης της κοινής αγροτικής πολιτικής,  δεν ακούσαμε ούτε μια λέξη για το "καρκίνωμα" του Πρωτογενούς τομέα που ονομάζεται ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.  

Η προηγούμενη κυβέρνηση είχε υποσχεθεί ότι θα καταργηθούν και θα προχωρήσουμε σε ολική ανακατανομή με βάση το τί καλλιεργεί ο κάθε παραγωγός σήμερα και όχι με στοιχεία πριν 20 χρόνια, με πανωγραψίματα,  με βρεγμένα βαμβάκια και ανύπαρκτα κοπάδια.  Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή την κατάσταση την δημιούργησε ψηφοθηρικά παλιότερα κάποια άλλη κυβέρνηση της ΝΔ,  θέλουμε όμως να γνωρίζουμε τί θα πράξει για την τεράστια αυτή αδικία κατά των νέων και νεοεισερχόμενων αγροτών και κτηνοτρόφων η κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο Μ. Βορίδης. 

Αυτή η ένοχη σιωπή πρέπει επιτέλους να σταματήσει και να μας πούνε τί πραγματικά σχεδιάζουν για τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική, την ΚΑΠ. Θα επικρατήσει τελικά η λογική και το δίκαιο ή θα κερδίσουν ακόμη μια φορά οι πελατειακές σχέσεις της ΝΔ με ορισμένους αγροτοπατέρες που έγιναν επιδοτούμενοι μαχαραγιάδες από τα ιστορικά δικαιώματα της απάτης;

Με την αναθεώρηση της ΚΑΠ το καλοκαίρι του 2014 η Ελλάδα είχε στις επιλογές της αν θα υπάρχει ολική (σταδιακά) σύγκλιση των ιστορικών δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης ή μερικής σύγκλησης. Η τότε κυβέρνηση αποφάσισε για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους την μερική σύγκλιση που δημιούργησε μια σειρά στρεβλώσεων και αδικιών, ειδικά στους νέους αγρότες που ασχολήθηκαν με τον πρωτογενή τομέα από το 2014 και μετά καθώς και με τους γενικά νεοεισερχόμενους στον κλάδο.

Οι νέοι και νεοεισερχόμενοι αγρότες, κατά κανόνα, είτε έμειναν εκτός κατανομής είτε τους κατανεμήθηκαν ποσά δυσανάλογα μικρότερα σε σχέση με το μέγεθος της εκμετάλλευσης/παραγωγής τους. Το ποσό του εθνικού αποθέματος κατανεμήθηκε χωρίς καμία λογική, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ως δικαιούχοι άνθρωποι εκτός παραγωγής, συνταξιούχοι ακόμη και υπερήλικες. Δεν υπήρξε καμία σύνδεση του ποσού της ενίσχυσης με την παραγωγή. Ούτε με το μέγεθος της εκμετάλλευσης αλλά ούτε και με το ύψος της παραγωγής.

Όταν τα ''ιστορικά δικαιώματα'' αποτέλεσαν το μοναδικό κριτήριο κατανομής δημιουργήθηκαν δυσθεώρητες αποκλίσεις μεταξύ των ποσών (είτε αυτά αφορούν τα συνολικά ποσά είτε τη μοναδιαία αξία εκάστου δικαιώματος) που εισπράττουν αγρότες με ίδια δραστηριότητα, στην ίδια περιοχή, αλλά διαφορετικό χρόνο εισόδου στο επάγγελμα.

Το έγκλημα αυτό  που διαπράττεται από το 2006 μέχρι και σήμερα, εις βάρος κυρίως νέων ανθρώπων που αποφάσισαν να ασχοληθούν με τον Πρωτογενή τομέα. Πρόκειται σαφέστατα για μια αδικία που στην πραγματικότητα οδηγεί σε αποχώρηση από το επάγγελμα το 80% των νέων αγροτών, οι οποίοι μην μπορώντας να ανταγωνιστούν τους παλαιούς συναδέλφους τους απογοητεύονται και με την λήξη των δεσμεύσεων του προγράμματος νέων αγροτών εγκαταλείπουν απογοητευμένοι τον κλάδο με την αίσθηση ότι τους κορόιδεψαν με ψεύτικές υποσχέσεις και στο τέλος τους πέταξαν στον ωκεανό αβοήθητους να μάθουν κολύμπι.

            Επειδή όλα τα ανωτέρω δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ των αγροτών αδικώντας κατά βάση το πιο δυναμικό κομμάτι. Και επειδή θα οδηγηθούμε νομοτελειακά, σε μείωση της παραγωγής στο τέλος της περιόδου παρακαλούμε να βρεθεί το συντομότερο δυνατό.

Είναι πραγματικά εξωφρενικό ένας παραγωγός το 2020 να λαμβάνει επιδοτήσεις με βάση την παραγωγή που είχε ή δήλωνε ότι είχε τα έτη 1999 - 2000. Επίσης είναι εξωφρενικό να συνεχίζονται επί 20 χρόνια κερδισμένοι να βγαίνουν όσοι με δόλιο τρόπο λάμβαναν μεγάλες επιδοτήσεις την δεκαετία του ’90 είτε γιατί έκαναν «πανωγραψίματα» στην παραγωγή ελαιολάδου, είτε γιατί δήλωναν ανύπαρκτα κοπάδια ζώων, είτε γιατί παρέδιδαν στα εκκοκκιστήρια... βρεγμένο βαμβάκι.

Το σημερινό καθεστώς αδικεί τον πρωτογενή τομέα, γιατί δεν γίνεται κάποιοι άνθρωποι για το ίδιο ακριβώς αντικείμενο να έχουν διαφορετικές επιδοτήσεις. Πρέπει όλοι οι συντελεστές της αγοράς να έχουν ίδια αντιμετώπιση, ώστε να εξασφαλίζεται μέσα σε αυτήν υγιής ανταγωνισμός προς όφελος των πολλών.

_______________

* H Μαρία Κουφή πολιτεύεται με το Αγροτικό και Κτηνοτροφικό Κόμμα Ελλάδας (ΑΚΚΕΛ)

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Όλη η μήνυση της κυβέρνησης των ΗΠΑ κατά του John Bolton και της έκδοσης του βιβλίου του

Όλη η μήνυση της κυβέρνησης των ΗΠΑ κατά του John Bolton και της έκδοσης του βιβλίου του

 

Με μία μήνυση 253 σελίδων (μαζί με τα συνημμένα και 27 σελίδες μόνο το κείμενο) η κυβέρνηση των ΗΠΑ κινήθηκε κατά του πρώην Σύμβουλου Εθνικής Ασφάλειας John Bolton για να μην κυκλοφορήσει το βιβλίο του στο οποίο η κυβέρνηση των ΗΠΑ υποστηρίζει ότι υπάρχουν στοιχεία που θα διακινδυνεύσουν την εθνική ασφάλεια της χώρας.

https://www.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.dcd.219024/gov.uscourts.dcd.219024.1.0.pdf

 



 

Γιατί ο Κικίλιας κρύβει στοιχεία για τον κορονοϊό και δεν απάντησε στο ΑΚΚΕΛ; - ΔΤ 18-06-20

Αγροτικό και Κτηνοτροφικό Κόμμα Ελλάδας – ΑΚΚΕΛ

Agriculture and Livestock Party of Greece – AKKEL

Σάκκoς 60, 68200 Ορεστιάδα, 6943077470, 6984581480

Sakkos 60, 68200 Orestiada, Greece, +30 6943077470, 6984581480

akkel.president@gmail.com, akkel.press@gmail.com

https://akkelparty.blogspot.com/ Twitter: @AkkelParty  

https://www.facebook.com/VakisTsiompanidis

https://www.facebook.com/akkelGR/

http://www.akkel.gr/

 18/6/2020

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Γιατί ο Κικίλιας κρύβει στοιχεία για τον κορονοϊό και δεν απάντησε στο ΑΚΚΕΛ;

 

 

            Περισσότερος από ένας μήνας πέρασε από τότε που το Αγροτικό και Κτηνοτροφικό Κόμμα Ελλάδας (ΑΚΚΕΛ) έστειλε επιστολή στον Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια (στις 14 Μαΐου 2020) με αίτημα την χορήγηση στοιχείων σχετικά με την διαδικασία λήψης αποφάσεων εντός του Υπουργείου (και όπου αλλού συμμετείχε το Υπουργείο) αναφορικά με την αξιολόγηση του κινδύνου από τον κορονοϊό COVID-19. Δηλαδή τι είπε, ποιος, πότε, κλπ στις συνεδριάσεις «των ειδικών» και πώς δικαιολογήθηκε η υποχρεωτικότητα και ο «μονόδρομος» των μέτρων.

Καμμία απάντηση δεν έδωσε το Υπουργείο Υγείας και ο κ. Κικίλιας, γεγονός που προκαλεί υποψίες ότι όντως σε κάποιον μεγάλο βαθμό η «κρίση» ήταν πολύ διαφορετικού χαρακτήρα (στην ένταση και επικινδυνότητα) σε σχέση με την εικόνα που παρουσίασε η κυβέρνηση Μητσοτάκη και τα οικονομικά εξαρτώμενα Media και τα στελέχη τους που έλαβαν τα 20.000.000 ευρώ υπό συνθήκες προκλητικά παράνομης αδιαφάνειας.

            Το Υπουργείο έχει υποχρέωση στα πλαίσια της λογοδοσίας στους πολίτες να δώσει τα στοιχεία που έχει ζητήσει το ΑΚΚΕΛ για τον έλεγχο των κυβερνητικών ενεργειών και όλου του πλέγματος ανθρώπων και φορέων γύρω από τον πυρήνα που επέβαλε ακραία και απολύτως αδικαιολόγητα μέτρα κατά των Ελλήνων πολιτών σε κάθε πτυχή της ζωής τους, τόσο της φυσικής όσο και της πνευματικής. Η πλειοψηφία των επιστημόνων και ειδικών επιστημόνων είχε αποκλειστεί και ήταν μόνο μία μικρή ομάδα διορισμένων "ειδικών» στο Υπουργείο, στην οποία είχε δοθεί πραξικοπηματικά απόλυτος έλεγχος και κυριαρχία πληροφοριών και με αδιαφανή λειτουργία είχε επιβληθεί όλη η δέσμη των μέτρων που γνωρίζουμε.

            Όπως διαρκώς αποκαλύπτονται στοιχεία, καταρρέει η κατασκευασμένη εικόνα της αποτελεσματικότητας της κυβέρνησης Μητσοτάκη, ακόμη όμως η πραγματική επικινδυνότητα του κορονοϊού, ειδικότερα στον τομέα της μετάδοσης από ασυμπτωματικούς, που αποτέλεσε το θεμέλιο για τη δικαιολόγηση της απαγόρευσης σε όλους τους τομείς. 

            Το ΑΚΚΕΛ ετοιμάζεται για πολύ περισσότερο εκτεταμένη δράση σε συντονισμό με ελληνικούς και ξένους φορείς για να αποκαλυφθούν όλες οι πτυχές των κυβερνητικών χειρισμών.

 

 

 

=====================Το κείμενο της επιστολής====================

 

ΠΡΟΣ:            Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια

                        minister@moh.gov.gr

 

ΘΕΜΑ:          Αίτημα του ΑΚΚΕΛ για παροχή στοιχείων σχετικά με την αντιμετώπιση του κορονοϊού COVID-19

 

 

            Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

 

            Το Αγροτικό και Κτηνοτροφικό Κόμμα Ελλάδας (ΑΚΚΕΛ) έχει παρακολουθήσει με μεγάλο προβληματισμό και οργή την εξέλιξη και τους χειρισμούς το θεμάτων που σχετίζονται με τον κορονοϊό COVID-19 και ειδικότερα την εμπλοκή του υπουργείου σας, το οποίο είχε τον κεντρικό ρόλο σε όλο το κυβερνητικό πλέγμα ενεργειών για τα μέτρα.

Δεν θέλουμε να μπούμε τώρα στο θέμα της αξιολόγησης της έντασης των μέτρων και της έκτασης σε όλο τον πληθυσμό της Ελλάδας αλλά θα εστιαστούμε στον πολιτικό έλεγχο και στη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων.

            Ζητούμε να μας δώσετε τα πρακτικά των συνεδριάσεων του Εθνικού Συμβουλίου Δημόσιας Υγείας από τον Ιανουάριο του 2020 και μετά. Σε περίπτωση που δεν έχουν απομαγνητοφωνηθεί τα πρακτικά μπορείτε να μας τα χορηγήσετε σε μορφή βίντεο ή ήχου όπου και εκεί θα παρουσιάζεται η τοποθέτηση του κάθε συμμετέχοντος και τι έχει υποστηρίξει.

Ομοίως ζητούμε να μας δώσετε τα πρακτικά συνεδριάσεων του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας αν έχει κάνει ξεχωριστές συνεδριάσεις.

            Ομοίως ζητούμε να μας δώσετε τα πρακτικά συνεδριάσεων της ομάδας εμπειρογνωμόνων και ειδικών λοιμωξιολόγων για το νέο κορονοϊό.

            Ομοίως ζητούμε να μας δώσετε τα πρακτικά της συνεδρίασης του έκτακτου Συμβουλίου Υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τον κορονοϊό στο οποίο συμμετείχε ο Υπουργός Υγείας στις 13 Φεβρουαρίου του 2020 στις Βρυξέλλες.

            Επιπλέον θα θέλαμε να μας ενημερώσετε σχετικά με τις διαδικασίες και τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν και από ποιους επιλέχθηκαν τα 26 μέλη της ομάδας εργασίας που «θα συνεργάζεται με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης για θέματα Δημόσιας Υγείας», όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Υγείας στις 17 Φεβρουαρίου 2020.

            Θεωρούμε ότι τα προαναφερθέντα υπάρχουν ήδη σε μορφή ηλεκτρονικού κειμένου και προφανώς δεν μπορούν να θεωρηθούν διαβαθμισμένες πληροφορίες, διότι αποτελούν απαραίτητα στοιχεία για τον έλεγχο των κυβερνητικών ενεργειών σε πλαίσιο υποχρεωτικής λογοδοσίας από την πλευρά της κυβέρνησης, συνεπώς μπορείτε να τα χορηγήσετε σε εμάς γρήγορα εντός ορισμένων ημερών και όσα υπάρχουν αναρτημένα στο διαδίκτυο να μας ενημερώσετε για την ηλεκτρονική διεύθυνση ώστε να τα λάβουμε από εκεί.

 

Με τιμή,

 

            [Υπογραφή]

 

Ευάγγελος (Βάκης) Τσιομπανίδης,

Πρόεδρος ΑΚΚΕΛ

 

Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Μήπως έχει μεγάλο κεφάλι ο Χαρδαλιάς;


Πολλές φορές κατά την περίοδο της καραντίνας για τον κορονοϊό, αλλά και μετά όταν τα μέτρα των Χαρδαλιά, Μητσοτάκη, Τσιόδρα-Σύψα κλπ μιλούσαν για τήρηση αποστάσεων, ακόμη και σε εξωτερικούς χώρους, υπήρχε πλήθος περιπτώσεων που αυτοί οι ίδιοι και οι γύρω τους, έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια  τις αποστάσεις, μάσκες κλπ και επιδεικτικά έκαναν τα αντίθετα ... χωρίς να συλλαμβάνονται ή να πληρώνουν πρόστιμο
Ειδικά για τον Χαρδαλιά, στην φωτογραφία που δείχνουμε, πριν από κάποιον καιρό υπάρχει μία άλλη άποψη. Αυτός ίσως τηρεί τις αποστάσεις των δύο μέτρων. Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει ΑΝ είχε μεγάλο κεφάλι. Λοιπόν, μην τον κατακρίνετε τον άνθρωπο. Εντάξει, είναι σεσημασμένος...ως δήμαρχος Βύρωνα, αλλά όχι και ότι δεν τηρεί τα μέτρα απόστασης. Απλώς το κεφάλι του είναι λίγο μεγάλο (70 πόντοι) και δεν το σκέφτεστε όταν τον κατηγορείτε. Δείτε στην φωτό. Με αυτές τις διαστάσεις και αναλογίες, τηρεί τις αποστάσεις.

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Ο Παγκόσμιος Χάρτης Δεοντολογίας της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων (IFJ)

Ο Παγκόσμιος Χάρτης Δεοντολογίας της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων  (IFJ)

 

όπως εγκρίθηκε στο 30ο Παγκόσμιο Συνέδριο της IFJ στην Τύνιδα

στις 12 Ιουνίου 2019

 

Ο Παγκόσμιος Χάρτης Δεοντολογίας για τους Δημοσιογράφους της IFJ εγκρίθηκε στο 30ο Παγκόσμιο Συνέδριο της IFJ στην Τύνιδα στις 12 Ιουνίου 2019. Συμπληρώνει την Διακήρυξη Αρχών για την Συμπεριφορά των Δημοσιογράφων (1954), γνωστή ως «Διακήρυξη του Μπορντό».

Ο Χάρτης βασίζεται σε σημαντικά κείμενα του διεθνούς δικαίου, και συγκεκριμένα στην Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Περιέχει 16 άρθρα συν ένα προοίμιο και καθορίζει τα καθήκοντα και τα δικαιώματα των δημοσιογράφων όσον αφορά την δεοντολογία.

 

Προοίμιο
Το δικαίωμα όλων να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες και ιδέες, που επαναλαμβάνεται στο άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, διέπει την αποστολή του δημοσιογράφου. Η ευθύνη του δημοσιογράφου έναντι του κοινού [των πολιτών] υπερισχύει οποιασδήποτε άλλης ευθύνης, ιδίως έναντι των εργοδοτών και των δημόσιων αρχών. Η δημοσιογραφία είναι ένα επάγγελμα, το οποίο απαιτεί χρόνο, πόρους και μέσα εξάσκησής του – όλα από τα οποία είναι απαραίτητα για την ανεξαρτησία του. Αυτή η διεθνής διακύρηξη καθορίζει τις κατευθυντήριες γραμμές συμπεριφοράς για τους δημοσιογράφους στην έρευνα, επεξεργασία, μετάδοση, διάδοση και σχολιασμό ειδήσεων και πληροφοριών και στην περιγραφή γεγονότων σε οποιοδήποτε μέσο.

 

1. Ο σεβασμός στα γεγονότα και στο δικαίωμα του κοινού στην αλήθεια είναι το πρώτο καθήκον του δημοσιογράφου.

2. Για την τήρηση αυτού του καθήκοντος, ο δημοσιογράφος πρέπει να υπερασπίζεται ανά πάσα στιγμή τις αρχές της ελευθερίας στην ειλικρινή συλλογή και δημοσίευση ειδήσεων, καθώς και το δικαίωμα δίκαιου σχολιασμού και κριτικής. Θα φροντίζει να διακρίνει σαφώς τις πραγματικές πληροφορίες από σχόλια και κριτική.

3. Ο δημοσιογράφος θα δημοσιοποιεί μόνο σύμφωνα με γεγονότα για τα οποία γνωρίζει την πηγή-προέλευση. Ο δημοσιογράφος δεν θα καταστείλει ουσιαστικές πληροφορίες ούτε θα παραποιήσει κανένα έγγραφο. Θα είναι προσεκτικός και θα αναπαράγει πιστά δηλώσεις και άλλο υλικό που δημοσιεύουν μη δημόσια πρόσωπα στα κοινωνικά μέσα.

4. Ο δημοσιογράφος θα χρησιμοποιεί μόνο «δίκαιες μεθόδους» για την απόκτηση πληροφοριών, εικόνων, εγγράφων και δεδομένων και θα αναφέρει πάντοτε την ιδιότητά του ως δημοσιογράφου και θα απέχει από τη χρήση κρυφών εγγραφών εικόνων και ήχων, εκτός από περιπτώσεις που είναι αδύνατον να συλλέξει πληροφορίες, οι οποίες είναι συντριπτικά υπέρ του δημόσιου συμφέροντος. Θα απαιτεί την ελεύθερη πρόσβαση σε όλες τις πηγές πληροφοριών και το δικαίωμα ελεύθερης διερεύνησης όλων των γεγονότων δημόσιου ενδιαφέροντος.

5. Η έννοια του επείγοντος ή αμεσότητας στη διάδοση των πληροφοριών δεν υπερισχύει της επιβεβαίωσης των γεγονότων, των πηγών και/ή της προσφοράς για  απάντηση.

6. Ο δημοσιογράφος θα πράξει τα μέγιστα για να διορθώσει τυχόν σφάλματα ή δημοσιευμένες πληροφορίες, που βρέθηκαν να είναι ανακριβείς, με έγκαιρο, ρητό, πλήρες και διαφανή τρόπο.

7. Ο δημοσιογράφος τηρεί το επαγγελματικό απόρρητο όσον αφορά την πηγή πληροφοριών που αποκτώνται με εμπιστευτικότητα.

8. Ο δημοσιογράφος θα σέβεται την ιδιωτικότητα. Θα σέβεται την αξιοπρέπεια των προσώπων που κατονομάζονται και/ή εκπροσωπούν και θα ενημερώνει τον συνεντευξιαζόμενο αν η συνομιλία και το άλλο υλικό προορίζονται για δημοσίευση. Θα πρέπει να δίδει ιδιαίτερη προσοχή σε άπειρους και ευάλωτους συνεντευξιαζόμενους.

9. Οι δημοσιογράφοι εξασφαλίζουν ότι η διάδοση πληροφοριών ή γνώμης δεν συμβάλλει στο μίσος ή την προκατάληψη και καταβάλλουν τα μέγιστα για να αποφύγουν τη διευκόλυνση της διάδοσης διακρίσεων για λόγους όπως η γεωγραφική, κοινωνική ή εθνοτική καταγωγή, η φυλή, το φύλο, ο σεξουαλικός προσανατολισμός, η γλώσσα , θρησκεία, αναπηρία, πολιτικές και άλλες απόψεις.

10. Ο δημοσιογράφος θα θεωρήσει ως σοβαρό επαγγελματικό παράπτωμα την

• λογοκλοπή

• στρέβλωση των γεγονότων

• συκοφαντία, δυσφήμηση, αβάσιμες κατηγορίες

11. Ο δημοσιογράφος θα αποφεύγει να ενεργεί ως βοηθός της αστυνομίας ή άλλων υπηρεσιών ασφαλείας. Απαιτείται από αυτόν μόνο να παρέχει πληροφορίες που έχουν ήδη δημοσιευτεί σε ένα μέσο ενημέρωσης.

12. Ο δημοσιογράφος θα επιδείξει αλληλεγγύη στους συναδέλφους του, χωρίς να παραιτηθεί από την ελευθερία του για έρευνα, του καθήκοντος ενημέρωσης και του δικαιώματος να ασκεί κριτική, σχόλια, σάτιρα και συντακτική επιλογή

13. Ο δημοσιογράφος δεν θα χρησιμοποιεί την ελευθερία του Τύπου για την εξυπηρέτηση οποιουδήποτε άλλου συμφέροντος και θα αποφύγει να λάβει οποιοδήποτε αθέμιτο όφελος ή προσωπικό κέρδος εξαιτίας της διάδοσης ή μη διάδοσης πληροφοριών. Θα αποφεύγει - ή θα τερματίσει - οποιαδήποτε κατάσταση που θα μπορούσε να τον οδηγήσει σε σύγκρουση συμφερόντων κατά την άσκηση του επαγγέλματός του. Θα αποφύγει οποιαδήποτε σύγχυση μεταξύ της δραστηριότητάς του και της διαφήμισης ή προπαγάνδας. Θα αποφύγει οποιαδήποτε μορφή εμπιστευτικών εσωτερικών συναλλαγών και χειραγώγησης της αγοράς.

14. Ο δημοσιογράφος δεν θα αναλάβει καμία δραστηριότητα ή δέσμευση που θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την ανεξαρτησία του. Εντούτοις, θα σέβεται τις μεθόδους συλλογής/διάδοσης των πληροφοριών που έχει αποδεχθεί ελεύθερα, όπως "off the record", ανωνυμία ή εμπάργκο, υπό τον όρο ότι οι δεσμεύσεις αυτές είναι σαφείς και αναμφισβήτητες.

15. Οι δημοσιογράφοι που αξίζουν το όνομα θα θεωρούν ότι είναι καθήκον τους να τηρούν πιστά τις προαναφερθείσες αρχές. Δεν μπορούν να υποχρεωθούν να εκτελούν επαγγελματική πράξη ή να εκφράζουν γνώμη αντίθετη προς την επαγγελματική τους πεποίθηση ή συνείδηση.

16. Στο πλαίσιο του γενικού νόμου κάθε χώρας, ο δημοσιογράφος αναγνωρίζει σε θέματα επαγγελματικής τιμής, τη δικαιοδοσία ανεξάρτητων οργάνων αυτορρύθμισης ανοικτών στο κοινό, αποκλείοντας κάθε είδους παρέμβαση κυβερνήσεων ή άλλων.


ΑΚΚΕΛ: Το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ψήφισε για αύξηση της ενίσχυσης των αγροτών από 5000 σε 7000€ ο Βορίδης όμως τι θα κάνει;

Χθες βράδυ (14/6) οι ευρωβουλευτές ψήφισαν την αύξηση του ποσού στήριξης των Ευρωπαίων αγροτών από 5000€ σε 7000€ που συνεπάγεται 2% του προϋπολογισµού του προγράµµατος αγροτικής ανάπτυξης, για την Ελλάδα το ποσό είναι περίπου 100 εκατοµµύρια.  
Το ζήτηµα είναι τι θα πράξει ο Βορίδης ο οποίος εδώ και 3 µήνες δεν έχει διαθέσει τα 100 εκατοµµύρια που πήρε για την ενίσχυση του Πρωτογενούς τοµέα απο το υπουργείο οικονοµικών.  Γενικά οι διαθέσεις του  ΥΠΑΑΤ δεν φαίνεται να είναι προς την κατεύθυνση οποιασδήποτε µορφής στήριξης του αγροτικού κόσµου και µε καθυστερήσεις και παλινωδίες προσπαθεί να αποφύγει κάθε πληρωµή. 
 
Η Επιτροπή Γεωργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ψήφισε να αυξήσει την οικονοµική στήριξη των αγροτών και των µικρών επιχειρήσεων τροφίµων. Τα κεφάλαια προέρχονται από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταµείο Αγροτικής Ανάπτυξης, ανακοίνωσε το κέντρο Τύπου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Οι αποφάσεις που ελήφθησαν από τους ευρωβουλευτές είναι οι εξής:
• Ανώτατο όριο στήριξης 7.000 ευρώ για έναν αγρότη και 50.000 ευρώ για έναν µεταποιητή τροφίµων
• Η ενίσχυση πρέπει να καταβληθεί έως τις 30 Ιουνίου 2021 και οι αιτήσεις πρέπει να εγκριθούν έως τις 31 ∆εκεµβρίου 2020.
• Το ανώτατο όριο στήριξης από το πρόγραµµα αγροτικής ανάπτυξης αυξάνεται κατά 2%. Το επείγον µέτρο που προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ως µέρος µιας δέσµης µέτρων για τη στήριξη των αγροτών λόγω των αρνητικών επιπτώσεων του κοροναϊού. Το µέτρο επιτρέπει στα κράτη µέλη της ΕΕ να χρησιµοποιούν πόρους από τα Προγράµµατα Αγροτικής Ανάπτυξης για να αποζηµιώνουν τους αγρότες και τις µικρές επιχειρήσεις.

Για µεγαλύτερη ταχύτητα, η Επιτροπή αποφάσισε να προτείνει την απόφαση απευθείας στην Ολοµέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Ωστόσο, λόγω του γεγονότος ότι οι ευρωβουλευτές επιθυµούν τη βελτίωση της πρότασης, ενέκριναν ορισµένες τροπολογίες, οι οποίες εγκρίθηκαν ανεπίσηµα από το Συµβούλιο της ΕΕ προκειµένου να αυξηθεί η υποστήριξη.
"Χαιρετίζω θερµά τα αποτελέσµατα της σηµερινής ψηφοφορίας στην επιτροπή. Αυτό αποδεικνύει και πάλι ότι το Συµβούλιο και το Κοινοβούλιο µπορούν να συνεργαστούν στενά και γρήγορα όταν η γεωργία της ΕΕ χρειάζεται επειγόντως βοήθεια. Είµαι πεπεισµένος ότι η Ολοµέλεια θα εγκρίνει αυτήν τη συµφωνία την επόµενη εβδοµάδα και, ως εκ τούτου, θα δώσει στις χώρες της ΕΕ ένα άλλο µέσο για την παροχή οικονοµικής βοήθειας στους αγρότες κατά τη διάρκεια της κρίσης του κοροναϊού. Ευχαριστώ επίσης την προεδρία του Κροατικού Συµβουλίου για την εποικοδοµητική και άµεση συνεργασία τους", δήλωσε ο εισηγητής και πρόεδρος της Επιτροπής Γεωργίας, Norbert Lins.
Οι εγκριθείσες τροπολογίες θα τεθούν σε ψηφοφορία στην επόµενη Ολοµέλεια του ΕΚ, η οποία έχει
προγραµµατιστεί για τις 17-19 Ιουνίου. Μόλις εγκριθεί τόσο από το Κοινοβούλιο όσο και από το Συµβούλιο, ο κανονισµός θα πρέπει να δηµοσιευθεί στην Επίσηµη Εφηµερίδα της ΕΕ και να τεθεί σε ισχύ αµέσως.

Η Ελλάδα απέναντι στην αναμενόμενη επισιτιστική κρίση

Η κρίση με τον κορονοϊό (άσχετα αν είναι πραγματική και φυσική ή τεχνητή και κατευθυνόμενη) έδειξε χωρίς αμφιβολία ότι ένα πρώτα που θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον θα είναι έλλειψη πρώτων υλών για τρόφιμα, διότι οι χώρες που τα παράγουν θα θελήσουν φυσικά να εξασφαλίσουν το δικό τους πληθυσμό και μετά να κάνουν εξαγωγές.
Όταν η Ελλάδα μπήκε στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα μπορούσε να καλύπτει όλες τις διατροφικές ανάγκες της και να εξάγει το 17%. Σήμερα και κυρίως μετά από τη δεκαετία των Μνημονίων που κατέστρεψε τη χώρα και την αγροτική παραγωγή, είναι ζήτημα αν μπορούμε να καλύπτουμε το 30% των διατροφικών αναγκών μας. Ακόμη και το σιτάρι για να παράγουμε ψωμί πρέπει να το εισάγουμε στο μεγαλύτερο ποσοστό.
Αν σε αυτά βάλουμε και την εγκληματική πολιτική των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια κατά των αγροτών και οποιασδήποτε μορφής Πρωτογενούς Παραγωγής από τη Γεωργία, Κτηνοτροφία, Αλιεία κλπ, βλέπουμε ότι το μέλλον δεν προοιωνίζεται θετικό για την Ελλάδα και πιθανόν η έλλειψη ειδών διατροφής να αποτελέσει την δικαιολογία για τις κυβερνήσεις ώστε να πουν ότι υποχρεώνονται σε "επώδυνους συμβιβασμούς" σε εθνικά θέματα, εργασιακά θέματα, κοινωνικά θέματα και άλλα.
Για τους υπουργούς που χειρίζονται τα θέματα αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων καλύτερα να μη μιλήσουμε γιατί δεν μπορούμε να μιλήσουμε με κόσμιες λέξεις. Όσο για τους ευρωβουλευτές μας ...

ΑΚΚΕΛ: Μόνο η αφαίρεση της ισραηλινής κυριαρχίας από τα Ιεροσόλυμα θα φέρει ειρήνη και δικαιοσύνη

9/5/2024 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Για άλλη μία φορά το ΑΚΚΕΛ παρουσιάζει τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ τρόπο που θα υπάρξει δικαιοσύνη και ηρεμία στην Παλαιστίνη κα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις