Σελίδες

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023

ΑΚΚΕΛ: Η Vodafone έβαλε σατανικό συμβολισμό σε διαφήμιση καλοκαιρινού πακέτου της ως τρόπο ζωής, τρόπο σκέψης

24/7/2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

            Το ΑΚΚΕΛ καταδικάζει απερίφραστα την υπόγεια και συγκαλυμμένη χρήση πασίγνωστου σατανικού συμβόλου από την Vodafone και την διαφημιστική εταιρεία McVictor & Hamilton που παρήγαγε το σποτ προβολής του πακέτου Kalokairistes (όπως το γράφουν οι ίδιοι με αγγλικούς χαρακτήρες).

Εκτός από τα απεριόριστα δεδομένα που δίνει στους συνδρομητές, η εταιρία των υποκλοπών δίνει και ένα δευτερόλεπτο πρόσκλησης σε κόλαση, μέσα στο οποίο όμως κάποιος θα μπορούσε να πει ότι συμπυκνώνεται όλο το νόημα της διαφήμισης διότι αυτή λειτουργεί στο να περάσει και να ξεπλυθεί υποσυνείδητα αυτό το ένα δευτερόλεπτο κραγμένου σατανιστικού συμβολισμού με τα δύο δάχτυλα του χεριού να συμβολίζουν τα κέρατα του διαβόλου (devil horns). Κάτι το οποίο δεν χρειαζόταν καν σε μία τέτοια διαφήμιση και σε οποιαδήποτε διαφήμιση. Γιατί προστέθηκε; Τί ρόλο παίζει και μάλιστα σε συνδυασμό αμέσως μετά με ένα είδος φωτοστέφανου με τα χρώματα του ουράνιου τόξου παρόμοια με αυτό των ΛΟΑΤΚΙ, ένα ουράνιο τόξο που υπάρχει σε πολλά σημεία της διαφήμισης.


Γενικά είναι μία διαφήμιση πού ξεκινάει περίεργα μέχρις ότου δεις το σατανιστικό σύμβολο και καταλάβεις. Ξεκινάει «Το καλοκαίρι δεν είναι εποχή, είναι τρόπος ζωής, τρόπος σκέψης. Καλοκαιριστής είναι η ελευθερία να κάνεις ό,τι θέλεις». Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση ότι «Κάνε ότι θέλεις, αυτός είναι ο νόμος» (Do what thou wilt) είναι αυτό που έλεγε και ο διαβόητος μαύρος μάγος Άλιστερ Κρόουλι, ήταν το καταστάλαγμα της σατανιστικής διδασκαλίας του. Αυτός είναι και ο τρόπος ζωής, τρόπος σκέψης που λέει η πρώτη φράση της διαφήμισης και δένει με το σύμβολο μερικά δευτερόλεπτα μετά; Λίγα δευτερόλεπτα μετά το βλέπουμε καθαρά όταν λέει ότι καλοκαιριστής είναι «Ένα είδος ανθρώπου που μετράει τα χρόνια με καλοκαίρια» [και σχηματίζει με τα δάκτυλά του το σύμβολο των κεράτων του διαβόλου. Όπως το Heil Hitler με το χέρι σε έκταση είναι ναζιστικός χαιρετισμός, αυτό είναι το Heil Devil με τα δάχτυλα σε άλλο σχήμα].

Στην διαφήμιση ΚΑΘΕΤΙ κάθε δευτερόλεπτο χρησιμοποιείται σκόπιμα για κάποια λειτουργία, με κάποιον ρόλο και κάποια αξία. Αυτή η σκηνή με τα κέρατα του διαβόλου ποιόν ρόλο παίζει, ποιάν αξία έχει για να ενημερωθεί ο καταναλωτής σχετικά το πακέτο; Αν δεν υπήρχε αυτή η σκηνή με τα κέρατα του διαβόλου τί πρόβλημα θα υπήρχε, πού, σε ποιούς, για ποιούς; Επίσης γιατί «στο καπάκι» εμφανίζεται στο κεφάλι του ηθοποιού ένα τύπου φωτοστέφανο σαν ουράνιο τόξο που προωθείται μανιωδώς τελευταία ως αναγνωριστικό και δήλωση ευθυγράμμισης στα συμφέροντα γύρω από τους ΛΟΑΤΚΙ; Ομοίως, το ουράνιο τόξο ως φωτοστέφανο ποιόν ρόλο παίζει, ποιάν αξία έχει για να ενημερωθεί ο καταναλωτής σχετικά το πακέτο; Αν δεν υπήρχε αυτή η σκηνή με το ουράνιο τόξο ως φωτοστέφανο τί πρόβλημα θα υπήρχε, πού, σε ποιούς, για ποιούς;

Επίσης, αυτές οι 20 περίπου εταιρίες που υποστηρίζουν το πρόγραμμα αυτό, γνωρίζουν για όλα αυτά; Είδαν το βίντεο; Συμφώνησαν με αυτό;



Το ΑΚΚΕΛ αναμένει απαντήσεις και αντιδράσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΚΚΕΛ: Διακρατική αφαίρεση του τουρκικού ελέγχου στα σύνορα με την Ελλάδα-Βουλγαρία-Κύπρο για την εξουδετέρωση των παράνομων δικτύων μετανάστευσης

30/9/2024 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Αυτή είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αποτελεσματική λύση κατά της παράνομης μετανάστευσης (ή καλύτερα: κατά της στρατηγικής μετατό...

Δημοφιλείς αναρτήσεις