Σάββατο 8 Απριλίου 2023

Για το 40ήμερο μνημόσυνο των δολοφονημένων στα Τέμπη το ΑΚΚΕΛ αφιερώνει το τραγούδι «Μήνυμα» από την Παιδική Χορωδία Τυπάλδου

7/4/2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

            Πέρα από δηλώσεις και πολιτικές αντιπαραθέσεις για το πραγματικό έγκλημα στα Τέμπη με τη δολοφονία δεκάδων συνανθρώπων μας κυρίως νέων από την διαχρονική κυβερνητική αναισθησία και μνημονιακή καταστροφή της Ελλάδας, το ΑΚΚΕΛ επιθυμεί να αφιερώσει στη μνήμη των θυμάτων το τραγούδι «Μήνυμα» σε μουσική του Ευριπίδη Νικολίδη, στίχους του Κωνσταντίνου Ασμανίδη, που το τραγουδάει μοναδικά η Παιδική Χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου.

-------------------------------------------------



Μήνυμα... (Φλεβάρης, 28… 23:21:18)

 

όταν φτάσεις στείλε παλικάρι μου

της καρδιάς μου ‘’ήλιε’’ και φεγγάρι μου

όταν φτάσεις πάρε εγώ θα καρτερώ

θέλω να σ’ ακούσω πριν να κοιμηθώ

 

μάνα δεν έφτασα ποτέ το μήνυμα δεν θα ‘ρθει

έσβησαν όλα ξαφνικά παραμονή  του Μάρτη

το μήνυμα δεν έφυγε το ‘πνιξε το σκοτάδι

Φλεβάρης είκοσι οκτώ  έντεκα και… το βράδυ

 

στείλε όταν φτάσεις  κοριτσάκι μου

της ζωής μου ‘’κρίνο’’ λουλουδάκι μου

όταν φτάσεις πάρε δεν θα κοιμηθώ

θα σε πάρω μάνα  μόλις κατεβώ

 

μάνα δεν μπόρεσα να βγω  έμεινα στο βαγόνι

τώρα δεν έχω πια  φωνή  και ταξιδεύω μόνη

το μήνυμα δεν έφυγε  το ‘πνιξε το σκοτάδι

Φλεβάρης είκοσι οκτώ  έντεκα και… το βράδυ

 

Μουσική: Ευριπίδης Νικολίδης

Στίχοι: Κωνσταντίνος Ασμανίδης

Φιλική συμμετοχή: Παιδική Χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΚΚΕΛ: Μόνο η αφαίρεση της ισραηλινής κυριαρχίας από τα Ιεροσόλυμα θα φέρει ειρήνη και δικαιοσύνη

9/5/2024 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Για άλλη μία φορά το ΑΚΚΕΛ παρουσιάζει τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ τρόπο που θα υπάρξει δικαιοσύνη και ηρεμία στην Παλαιστίνη κα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις