Σελίδες

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023

ΑΚΚΕΛ: Το κακό παράγινε με τους λαθροδιακινητές στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας

18/7/2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

Η υπομονή έχει ξεπεράσει τα όρια, τώρα πλέον κάθε τρεις και λίγο θρηνούμε αθώα θύματα. Οι διακινητές μεταναστών αλλά και οι λαθρομετανάστες έχουν βρει τρόπο ώστε να σταματάει η καταδίωξη της αστυνομίας: Οδηγούν σαν τρελοί στο αντίθετο ρεύμα.

Το ότι ο περιβόητος φράχτης του Μητσοτάκη γίνεται για να τρώνε κονδύλια οι γνωστοί άγνωστοι, το γνωρίζουν όλοι στον Έβρο. Το ότι η μοναδική χρησιμότητα του φράχτη, αφού επ' ουδενί δεν μείωσε ούτε στο ελάχιστο τις ροές, είναι να βγαίνουν προεκλογικά φωτογραφίες τα γαλάζια στελέχη.

Αφού η πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι αυτή της υποδοχής, έφτιαξε ο Μηταράκης στον Έβρο ΚΥΤ, κέντρο ΥΠΟΔΟΧΗΣ και ταυτοποίησης. Αφού στην ουσία η κυβέρνηση έχει συμφωνήσει την μετατροπή της Ελλάδας σε αποθήκη μεταναστών έναντι 30.000€ το κεφάλι με βάση το νέο σύμφωνο μετανάστευσης και ασύλου. Και ενώ ως χώρα μαζί με Ιταλία, Κύπρο και Μάλτα έχουμε πληγεί περισσότερο, αλλά για περίεργο λόγο δεν ασκούμε ούτε βέτο, μα ούτε καν διαμαρτυρία.

Ποιός όμως είναι ο τρόπος να σταματήσει αυτή η τραγωδία, ο εφιάλτης του να ξεκινάς να ταξιδέψεις στην πανάκριβη Εγνατία λόγω διοδίων και να μην ξέρεις αν φτάσεις ποτέ στον προορισμό σου γιατί κάποιος αλλοδαπός για να μην τον πιάσει η αστυνομία οδηγεί στο αντίθετο ρεύμα σαν τρελός;

Θα πρέπει επιτέλους η Εγνατία να φτάσει στο Ορμένιο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και στους κόμβους εισόδου να υπάρχει αστυνομικός έλεγχος και μπάρες που όταν θα κλείνουν δεν θα μπορεί να περάσει κανένα όχημα. Και μη μου πείτε για το κόστος γιατί όταν πρόκειται για την βελτίωση της ζωής των λαθρομεταναστών τότε βρίσκουν δισεκατομμύρια, όταν πρόκειται για τις ζωές των Ελλήνων συζητάμε επί χρόνια για το κόστος. Φυσικά ούτε  έλλειψη προσωπικού της αστυνομίας φαίνεται να υπάρχει. Πριν λίγες μέρες μέσα στο κέντρο της Ορεστιάδας τρία περιπολικά της τροχαίας έκοβαν κλήσεις και έπαιρναν πινακίδες για παράνομο παρκάρισμα, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Η δουλειά της τροχαίας δεν είναι να μαζεύει χρήματα από τις κλήσεις για τους δημάρχους αλλά να προστατεύει ανθρώπινες ζωές.

Τέρμα λοιπόν στον κάθετο άξονα της Εγνατίας- καρμανιόλα, Εγνατία με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας από το Ορμένιο έως Φέρες και τοποθέτηση μεταλλικών μπαρών που θα μπορούν να κλείνουν και να αποτρέπουν την είσοδο οχημάτων. Σύστημα τηλεδιοίκησης όπως αυτό που έπρεπε και δεν είχαμε στα τραίνα, ώστε σε περίπτωση που κάποιο όχημα κινείται ανάποδα να κλείνει απευθείας ο δρόμος, ώστε να μην μπαίνει σε κίνδυνο η ζωή άλλων οδηγών και μεγάλες πύλες που να μπορούν να σφραγίζουν σε κάθε διόδια.

Οι διακινητές γνωρίζουν άριστα και το οδικό δίκτυο και τις αδυναμίες του συστήματος. Ας μην αφήσουμε κανένα κενό, όταν καταλάβουν ότι μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα, το μόνο που θα καταφέρουν θα είναι να συλληφθούν συντομότερα, τότε να είστε σίγουροι πως δεν θα ξαναμπεί κανείς στο αντίθετο ρεύμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΚΚΕΛ: Διακρατική αφαίρεση του τουρκικού ελέγχου στα σύνορα με την Ελλάδα-Βουλγαρία-Κύπρο για την εξουδετέρωση των παράνομων δικτύων μετανάστευσης

30/9/2024 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Αυτή είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αποτελεσματική λύση κατά της παράνομης μετανάστευσης (ή καλύτερα: κατά της στρατηγικής μετατό...

Δημοφιλείς αναρτήσεις