1/3/2023
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το ΑΚΚΕΛ για κάποια χρόνια προειδοποιούσε και έγραφε για τα κακώς κείμενα του σιδηροδρομικού δικτύου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την ιταλική ιδιοκτησία, μέχρι του σημείου τον Αύγουστο του 2022 να στείλει επιστολή στην πρέσβη της Ιταλίας, Patrizia Falcinelli, όπου μεταξύ άλλων έγραφε "Πέρα από τη νομιμότητα των συνθηκών πώλησης και της ίδιας της πώλησης, έχουν προκύψει ή χειροτερέψει σοβαρά θέματα στα έξι χρόνια που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκρατικοποιήθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο και επανακρατικοποιήθηκε στο Ιταλικό Δημόσιο. Δεν έχει γίνει καμμία ουσιαστική βελτίωση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τότε που κρατικοποιήθηκε υπό τον έλεγχο της ιταλικής κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων, ακόμη και όσες ανακοινώνονται τελικά (όπως πρόσφατα είδαμε) παρουσιάζουν προβλήματα και ταλαιπωρούν τους επιβάτες. Μεταξύ άλλων, η ιταλική εταιρεία σιδηροδρόμων μέσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξακολουθεί την απαξίωση της Θράκης με την "απαγόρευση" στους Έλληνες πολίτες να μετακινηθούν με τραίνο από την Αλεξανδρούπολη μέχρι τη Θεσσαλονίκη" ... "Τί όφελος έχει δει η Ελλάδα και ειδικότερα στη Θράκη από την ανάληψη της ιδιοκτησίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον κρατικό φορέα των ιταλικών σιδηροδρόμων; Η απάντηση δυστυχώς είναι ότι ουσιαστικά τίποτα δεν έχουμε ωφεληθεί αν και έχετε αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε προκλητικά και ύποπτα χαμηλή τιμή σε σημείο που να προκαλεί υποψίες για δικαστική διερεύνηση".
Δικαστική διερεύνηση φυσικά δεν έγινε και όπως βλέπουμε τώρα με τις ακρότατα αντιδημοκρατικές ενέργειες δικαστικών, κυρίως στο θέμα του Πολάκη, αναρωτιόμαστε αν υπάρχουν και ποινικές ευθύνες σε δικαστικούς που δεν έκαναν τίποτα μετά από τις δημόσιες καταγγελίες του ΑΚΚΕΛ. Και οι δικαστικοί έχουν αίμα τα χέρια τους. Ενδεικτικά μπορείτε να δείτε παρακάτω προηγούμενες δημόσιες καταγγελίες του ΑΚΚΕΛ για το σιδηροδρομικό δίκτυο και την ιταλική εταιρεία σιδηροδρόμων, που κατέχει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρχικά λαμβάνοντας αφορμή την σιδηροδρομική απομόνωση της Θράκης. Τώρα μπορεί να μας πούνε ότι απομόνωσαν σιδηροδρομικά την Θράκη για να μην υπάρχουν τέτοιου είδους ατυχήματα στη Θράκη!
Τα δημοσιεύματα:
https://akkelparty.blogspot.com/2021/10/blog-post.html (ΑΚΚΕΛ: Χτύπημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά της Θράκης με δικαιολογία τον κορονοϊό) - 1/9/2021
https://akkelparty.blogspot.com/2022/04/blog-post_33.html (ΑΚΚΕΛ: Η ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ τσεπώνει τρία τέταρτα του δισεκατομμυρίου, αλλά κρατά την Θράκη σε σιδηροδρομική απομόνωση) - 21/4/22
https://www.faros-24.gr/2022/08/blog-post_37.html (Το ΑΚΚΕΛ καταγγέλει στην πρέσβη της Ιταλίας τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Θράκης και την συνολική πολιτική της ιταλικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ) - 2/8/22
Δώσανε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς για ένα κομμάτι ψωμί και μάλιστα σε αυτούς τους Ιταλούς που ήταν κομμάτι από το βαθύ κράτος της Ιταλίας και το οποίο ακόμη και το Κίνημα Πέντε Αστέρων (με το οποίο το ΑΚΚΕΛ συνεργάστηκε στις ευρωεκλογές) δεν κατόρθωσε με ήπιους τρόπους να ξεριζώσει από την πλάτη των Ιταλών. Το καθεστώς και το βαθύ κράτος του Μητσοτάκη τα παράτησαν όλα και τώρα προκάλεσαν αυτή την τραγωδία.
Για την Ιστορία να αναφέρουμε ότι όταν στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας προχωρούσε πολύ καλά η ελληνορωσική συνεργασία, πριν σαμποτάρουν οι Εγγλέζοι με τους Αμερικανούς, υπήρχε ήδη (όπως το ΑΚΚΕΛ έχει γράψει επανειλημμένα) κινητικότητα οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι να νοικιάσουν το σιδηροδρομικό δίκτυο και σε επόμενη φάση να προχωρήσουν τόσο στην αναβάθμισή του όσο και στην κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου σε περιοχές όπου δεν υπάρχει σήμερα όπως στη Δυτική Ελλάδα, Κρήτη, μέρος της Πελοποννήσου και σε άλλα κατάλληλα μέρη ακόμη και μεγάλα νησιά. Όταν οι Αμερικανοί έβαλαν τον Πρόεδρο των Ρωσικών Σιδηροδρόμων σε καθεστώς κυρώσεων, οι κυβερνώντες στην Αθήνα πάγωσαν τα πάντα σε σχέση με τους ρωσικούς σιδηροδρόμους. Το ΑΚΚΕΛ έχει τη βεβαιότητα ότι αν είχε προχωρήσει αυτό, το σιδηροδρομικό δίκτυο θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση και πιθανόν πολλές περιοχές της Ελλάδας είτε να είχαν τώρα σιδηροδρομική σύνδεση ή να ετοιμαζόταν στο άμεσο μέλλον.